رویداد Halo Infinite Noble Intention جوایز آرایشی رایگان ارائه می دهد

علاوه بر مجوز رویداد Noble Intention، 343 Industries لیست پخش Community Collection را نیز راه‌اندازی کرده است که دارای حالت‌های مختلف بازی در چهار نقشه جامعه ساخته شده در حالت Forge است. 343 Industries همچنین اشاره کرد که این آخرین رویداد رایگان فصل 2 برای Halo Infinite خواهد بود و فصل 3 قرار است در اوایل ماه مارس آغاز شود.

مفصل در نقطه راه هالوفصل اول Halo Infinite، Heroes of Reach، اعضای Noble Team را به نمایش می‌گذارد که ممکن است طرفداران از Halo: Reach به یاد داشته باشند، اما دو عضو دیگر Noble Team بودند که در این داستان گنجانده نشدند. آن دو اسپارتی Thom-A293 بودند که مرگشان در تریلر زنده نمایش داده شد “ارائه امید” و Rosenda-A344 که به طور خلاصه به عنوان جایگزین احتمالی امیل در تیم نام برده شد.

Noble Intention Event Pass ده ردیف پاداش رایگان ارائه می دهد.
Noble Intention Event Pass ده ردیف پاداش رایگان ارائه می دهد.

Noble Intention Event Pass شامل 10 کالای آرایشی رایگان، از جمله پد شانه، زره پوش، و کیت زره برای تام و روزندا است. این رویداد مانند برخی از رویدادهای رایگان گذشته لیست پخش خاص خود را ندارد و به شما امکان می دهد با انجام چالش ها در هر حالت بازی، این لوازم آرایشی را به دست آورید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آخرین رویداد Halo Infinite، Noble Intention، اکنون به صورت زنده پخش می‌شود و یک پاس 10 طبقه رایگان پر از لوازم آرایشی را ارائه می‌دهد. Noble Intention که از 7 تا 21 فوریه اجرا می‌شود، دارای لوازم آرایشی مبتنی بر دو عضو Noble Team است که در Halo: Reach نشان داده نشده‌اند.

بخوانید  تصویر قسمت انتخاب جنگنده در Tekken 8 فاش شد