نشت اطلاعات مدیر عامل Take-Two GTA 6 | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

یکی از بازی‌هایی که ممکن است برخی افراد تصور کنند محصول هوش مصنوعی است، The Day Before است، یک بازی زامبی بقای مورد انتظار که بار دیگر بحث‌برانگیز شده است.

آیا نمی دانید که آیا تیم حقوقی آنها نیز از داوطلبان تشکیل شده است؟

چند روز پس از افشای اطلاعات، مهاجم مورد ادعا در دادگاه حاضر شد و در بازداشتگاه جوانان بازداشت شد.

Strauss Zelnick، مدیرعامل Take-Two در مصاحبه ای با IGN پس از آخرین تماس های درآمدی شرکت مادر، در مورد لو رفتن GTA 6 و تأثیر آنها بر Rockstar صحبت می کند.

در طول همین تماس، Zelnick در مورد پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی های ویدیویی صحبت کرد. در حالی که Zelnick فکر می کند ابزارهای جدید هوش مصنوعی می توانند به توسعه کمک کنند، او در مورد توانایی خود برای توسعه یک بازی بدون توسعه دهندگان انسانی تردید دارد.

این مدیر اجرایی ادامه داد که ابزار محبوب ChatGPT AI شبیه به یک ماشین حساب دستی است. دهه‌ها پیش، والدین می‌ترسیدند که ماشین‌حساب‌های دستی به این معنی باشد که کودکان نیازی به یادگیری ریاضی ندارند، اما این اتفاق نیفتاد. او گفت: “جواب این است که بله، شما هنوز باید ریاضی را یاد بگیرید، معلوم است که شما باید ریاضیات را بیاموزید، اما ابزاری دارید که آن را آسان‌تر می‌کند. و ChatGPT هم همینطور است.”

با این حال، ادعای کپی رایت، تریلر 10 دقیقه‌ای گیم‌پلی را به تعویق انداخت که به گفته سازنده باید قبل از انتشار توسط وکلا پاک شود.

در مورد صنعت گیمینگ گسترده‌تر، ناشر Battlefield Electronic Arts سال‌ها بر روی فناوری هوش مصنوعی کار می‌کند. در سال 2018، EA Project Atlas را معرفی کرد، یک پروژه تحقیق و توسعه با 1000 نفر که روی آن کار می کنند و هدف آن تغییر روش ساخت بازی ها از طریق هوش مصنوعی و شبکه های عصبی است. این فناوری در سری Battlefield پیاده سازی شده بود و به اندازه کافی هوشمند بود که می توانست بازی و حتی هدف بازی را انجام دهد.

بخوانید  فروش بازی های Little Nightmares بیش از 12 میلیون نسخه است

لو رفتن GTA 6 به سپتامبر 2022 بازمی گردد، زمانی که ویدیوهای گیم پلی گسترده و اسکرین شات های بازی به صورت آنلاین منتشر شد. علاوه بر تایید تنظیمات بازی Vice City و داستان الهام گرفته شده از بانی و کلاید، فاش شد که این بازی ممکن است دارای روبات های جنسی و تمساح باشد.

سازنده بازی، Fntastic، قبلاً به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه بازی توسط بیش از 100 “داوطلب” ساخته شده و توسط ده ها “حامیان” بدون حقوق آزمایش شده، مورد انتقاد قرار گرفته بود. قرار بود این عنوان در ماه مارس سال جاری منتشر شود تا اینکه به نوامبر بازگردانده شود، که توسعه‌دهنده ادعا کرد به دلیل ادعای حق نسخه‌برداری بوده است، اما بعداً مشخص شد که تاخیر حتی قبل از مطرح شدن حقوق موضوع برنامه‌ریزی شده بود.

Zelnick این افشاگری را “واقعاً ناراحت کننده و ناامید کننده برای تیم” توصیف کرد، اما از منظر تجاری بر تجارت یا بازی تأثیری نداشت.