کلاسیک فرقه تومبا! بر روی پلتفرم های مدرن منتشر می شود



Limited Run Games با انتشار مجدد عنوان فرقه پلی‌استیشن Tomba، یک کودک وحشی با موهای صورتی را به پلتفرم‌های مدرن بازمی‌گرداند! پلتفرمر سرگرم‌کننده و رنگارنگ به لطف موتور کربن ال‌آر‌جی بر روی پلی‌استیشن 4 و 5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی دوباره منتشر خواهد شد.

سقوط! اولین بار در سال 1998 بر روی پلی استیشن منتشر شد و با وجود موفقیت تجاری محدود، یک سال بعد همچنان دنباله ای داشت و پس از شناخته شدن به عنوان یک عنوان کلاسیک کالت، در سال 2011 مجدداً در شبکه پلی استیشن منتشر شد. بازی جنگلی با موهای صورتی را دنبال می کند. دختر پسری به نام تومبا در حال تلاش برای پس گرفتن میراث خانوادگی از نژاد شیطانی خوک های انسان نما.

در حال پخش: سقوط! | تریلر LRG3 Reveal

Limited Run از عرضه مجدد این بازی برای کنسول های مدرن پلی استیشن و همچنین نینتندو سوییچ و رایانه شخصی خبر داده است. طراحی صوتی اصلی بازی پس از انتشار به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، بنابراین بازسازی یک موسیقی متن کاملاً جدید توسط آهنگساز افسانه‌ای فوجیتا هارومی ارائه می‌شود.

این بازی هم برای نسخه های فیزیکی و هم برای نسخه های دیجیتالی منتشر می شود، با بازی Limited Run به زودی جزئیات بیشتری را نوید می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر