برندان فریزر در اولین تریلر فیلم The Whale اثر دارن آرنوفسکی بسیار متفاوت به نظر می رسد.

در وال، برندن فریزر نقش چارلی، مردی میانسال 600 پوندی را بازی می کند که سعی دارد با دختر 17 ساله اش ارتباط برقرار کند. علاوه بر تریلر، اولین پوستر فیلم نهنگ نیز منتشر شده است که در واقع برگرفته از تصویر رسمی این فیلم با حضور بردان فریزر است و در ادامه می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم نهنگ

برندان فریزر، سادی سینک، هانگ چائو، سامانتا مورتون، تای سیمپکینز و ساتیا سرینداران از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم نهنگ حضور دارند. دارن آرونوفسکیکارگردان فیلم هایی چون پی، مرثیه ای برای یک رویا، فواره، کشتی گیر، قو سیاه، نوح و مادر، نهنگ را بر اساس فیلمنامه ای از ساموئل دی. هانتر ساخته است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فیلم The Whale منتشر شد. کمپانی A24 بالاخره امروز اولین تریلر فیلم Wall را منتشر کرد که در آن تصاویر کوتاهی از وقایع این فیلم مرموز را می بینیم که البته اطلاعات زیادی را فاش نمی کند و بیشتر به ظاهر بسیار متفاوت برندان فریزر می پردازیم. و آرایش در زیر می توانید اولین تریلر فیلم The Whale را تماشا کنید:

A24 اولین تریلر فیلم The Whale به کارگردانی دارن آرنوفسکی را منتشر کرد که ظاهر بسیار متفاوتی برای برندان فریزر دارد.

دانلود از آپارات

فیلم نهنگ برای اکران در تاریخ 9 دسامبر برنامه ریزی شده است. فیلم وال پیش از این در جشنواره فیلم ونیز امسال به نمایش درآمده و نقدهای مثبتی دریافت کرده است.