اعلام پایان سری Project CARS توسط EA

در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز تایید کرده است که سری مسابقات اتومبیلرانی Project Cars به ​​پایان رسیده است و کارکنان استودیو Slightly Mad در صورت امکان به دیگر استودیوهای EA Sports و مسابقه خواهند رفت. Codemasters در نوامبر 2019 استودیوی Slightly Mad Studios را به مبلغ 30 میلیون دلار خریداری کرد و به عنوان بخشی از این معامله، حقوق مالکیت معنوی Project Cars را نیز به دست آورد. با این حال، دو سال بعد، EA تمام حقوق و بازی ها را از Codemasters از جمله سری Project Cars به ​​دست آورد.

مسابقه ماشین در بازی Project CARS 3

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

مسابقه ماشین در بازی Project CARS 3

ما روی نقاط قوت خود در سری مسابقه‌ای تمرکز می‌کنیم، با اولویت خاصی برای IP‌های دارای مجوز و جهان باز. ما به فرنچایزهای خود قدرت می دهیم تا از طریق خدمات زنده طولانی مدتی که دریافت می کنند، جامعه رو به رشدی از مخاطبان جهانی را رهبری کنند. بازی‌ها قلب ورزش‌ها و سرگرمی‌های مسابقه‌ای هستند و با تغییر انتظارات طرفداران، ما نیاز به تکامل کار خود را فراتر از بازی کردن و ارائه تجربه‌هایی برای تماشا کردن، ایجاد و تعامل برای طرفداران تشخیص می‌دهیم. با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

با این حال، پس از انتشار نسخه سوم در سال 2020، بازخوردها به اندازه دو نسخه اول سری نبود. برخی تصور می‌کردند سازندگان این سری از ریشه‌ها دور شده‌اند تا تجربه‌ای شبیه به آرکید را نسبت به قبل ارائه دهند و چالش گیم‌پلی به میزان قابل توجهی کاهش یافت. علاوه بر این، نسخه های دیجیتال دو نسخه اول Project Cars در ماه های اکتبر و سپتامبر سال جاری به دلیل تاریخ انقضای قرارداد برای اتومبیل ها و پیست ها متوقف شد.

بخوانید  بازی Resident Evil 4 Remake | همه‌چیز در مورد تغییرات ریمیک رزیدنت ایول ۴

EA اعلام کرد که دوران توسعه و سرمایه گذاری در سری Project CARS به پایان رسیده است.

EA در توضیح پایان سری Project Cars ادامه داد: “پس از ارزیابی نسخه بعدی Project Cars و پتانسیل رشد بلندمدت آن، تصمیم گرفتیم روند تولید را متوقف کنیم و روی این سری سرمایه گذاری بیشتری کنیم. تصمیم گیری هایی مانند این سخت است. اما آنها به ما این امکان را می دهند که روی مناطقی تمرکز کنیم که معتقدیم بهترین شانس را برای ایجاد تجربیاتی دارند که طرفداران آن را دوست داشته باشند.

ما با همه افرادی که تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفته اند کار می کنیم تا آنها را به نقش های مناسب خود در استودیوی EA Sports Racing منتقل کنیم. یا سایر بخش ها EA، هر کجا که بتوانیم. اولویت فعلی ما حمایت هر چه بیشتر از کارکنان خود در این انتقال است.”

اولین نسخه از سری Project Cars در سال 2015 منتشر شد و به دلیل تلاش هایش برای ارائه یک تجربه رانندگی واقعی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. سپس Project Cars 2 در سال 2017 منتشر شد و با 140 تراک در 60 نقطه در سراسر جهان و 189 ماشین توانست رضایت منتقدان و گیمرها را جلب کند.