نقد و بررسی Scream 6 – Ghostface Takes On Manhattan

جایی که فیلم حتی از سری اصلی پیشی می گیرد، در توسعه روابط بین بازماندگان است. آیا سیدنی (نیو کمپبل) و گیل (کورتنی کاکس) به شما این احساس را دادند که از قبل چیزی برای صحبت کردن در کنار ترومای مشترکشان داشتند؟ در همین حال، بازماندگان Scream (2022) وقتی آنها را در Scream VI پیدا کردیم، غلاف خود را ایجاد کردند. آنها در یک گروه دوستان قرار می گیرند. آنها در مهمانی ها مراقب یکدیگر هستند. ما حاضریم شرط ببندیم که آنها احتمالاً روز شکرگزاری را با هم خواهند داشت. اگرچه این پیوند مانند تیم اصلی Woodsboro از آسیب‌های روحی شروع شد، اما محبت واقعی آشکار آنها به یکدیگر به عنوان مردم و نه فقط همراهان آسیب دیده، شما را در طول فیلم ثابت نگه می‌دارد. اگر تئاتر را به دنبال تی شرت Core-4 ترک نمی کنید، باید بدانیم که آیا قلب دارید یا خیر.

بزرگترین جنایت Scream VI استفاده ناکافی از شهر نیویورک است. کمپین بازاریابی سر و صدای زیادی در مورد نقل مکان Ghostface به شهر ایجاد کرد، اما سیب بزرگ واقعاً شخصیتی در فیلم خارج از صحنه مترو نیست که ممکن است در هر حمل و نقل عمومی کلان شهر اتفاق بیفتد. این یک پس‌زمینه متفاوت با Woodsboro است، اما هرگز احساس نمی‌شود که خدمه باید در نیویورک باشند یا چیز خاصی به قتل‌ها یا انگیزه کلی این Ghostface اضافه کنند. فیلم می‌توانست در سانفرانسیسکو یا سیاتل یا بوستون بدون اینکه کسی واقعاً متوجه شود اتفاق بیفتد، و به نظر می‌رسد کاری جالب می‌توانست در اینجا انجام شود تا این شهر به شدت متفاوت احساس کند که بخشی از این روند است.

بخوانید  Resident Evil 4 - راهنمای لباس‌ها و سلاح‌های با قابلیت بازگشایی
شرحی ارائه نشده است

بنابراین، آیا شما فیلم های ترسناک را دوست دارید؟ ما نمی ترسیم بگوییم که این یکی را دوست داریم.

همانطور که میندی (جاسمین ساوی براون) در صحنه قانون شکنی اجباری هر فیلم جیغ اشاره می کند، دنباله آن هیچ قاعده ای ندارد. ژیلت و بتینلی اولپین می‌توانستند از آن بهانه‌ای برای پریدن از کوسه استفاده کنند. در حالی که آنها قطعاً ریسک می کنند، تعهد آنها به سریال اصلی در جلو و محور باقی می ماند. آن‌ها نوسان‌های بزرگی را انجام می‌دهند و درست مانند یک دنباله گسترش می‌یابند، اما پاهایشان کاملاً روی زمین سنگ‌فرش مقدسی که پیش رویشان است، کاشته می‌شود.

همانطور که گفته شد، Scream VI یک فیلم کامل نیست، اما ایرادات آن به جای ایرادات آشکار، جزئی است. ملیسا باررا در نقش سامانتا کارپنتر آخرین دختر جذابی است که به لطف میراث لومیس خود در تلاش برای غلبه بر تاریکی درونش است. جنا اورتگا به‌عنوان خوش‌بین‌ترین تارا به تعادل آن کمک می‌کند، اما گاهی اوقات تشخیص اینکه اورتگا در تلاش است تا شخصیت چهارشنبه آدامز خود را از بین ببرد یا اینکه دختر فقط یک بن‌بست را دوست دارد، دشوار بود.

اولین قانونی که در کلاس فیلمنامه نویسی یاد می گیرید این است که یک فیلم خوب پایانی غافلگیرکننده اما اجتناب ناپذیر دارد. به نظر می رسد مانند یک oxymoron، و نخ سختی است، به خصوص در ژانر اسلشر، اما اینجا انجام می شود. بدون اسپویل، فاش شدن Ghostface در Scream VI لایه لایه و غافلگیرکننده است، اما زمانی که حقیقت شناخته می شود، متوجه می شوید که قاتل نمی توانسته است شخص دیگری باشد. تنظیمات نهایی مرحله نهایی همچنین به Scream VI اجازه می‌دهد تا به تمام Ghostfaces‌هایی که قبل از آن آمده‌اند ادای احترام کند، بنابراین همه آن‌ها احساس می‌کنند لحظه‌ای برای درخشش دارند.

بخوانید  Wildlight Entertainment توسط سازندگان سابق Titanfall تاسیس شد
شرحی ارائه نشده است

برای بیش از 25 سال، سوال “آیا فیلم های ترسناک را دوست دارید؟” لرزه بر دل عاشقان وحشت فرو برد. جهنم، حتی افراد غیر ترسناک هم خط معروف بیلی لومیس (اسکیت اولریش) را قبل از برش دادن و قطعه قطعه کردن درو بریمور در اولین فیلم Scream می دانند. سال گذشته، کارگردانان تایلر ژیلت و مت بتینلی-اولپین با بازگرداندن Ghostface برای یک قتل دیگر و در عین حال ادای احترام به فیلم محبوب دهه 90 که همه چیز را در خود جای داده است، ثابت کردند که شایسته پیروی از گام های نمادین وس کریون هستند. اما آیا آنها می توانند بدون هدر دادن تمام خوبی هایی که تاکنون انجام داده اند دوباره این کار را انجام دهند؟

افراد پرهیجان همچنان به این واقعیت وابسته هستند که Ghostface در فیلم تفنگ می گیرد. ما ادامه می دهیم و به شما می گوییم که زمان قاتل با اسلحه به طور کامل در طول تریلر نشان داده می شود و از سلاح انتخابی او منحرف نمی شود. استفاده کوتاه از اسلحه در زمینه این صحنه خاص منطقی است، اما برای دفاع از مخالفان، به نظر نمی‌رسد که جدایی بزرگ از Ghostface MO علاوه بر جذابیت، کاملاً ضروری نباشد.

پاسخ کوتاه بله است. Scream VI تمام کارهایی را که دنباله آن باید انجام دهد – ببخشید، رکوئل – انجام می دهد. تعداد بدن بیشتر است، قربانیان خونین‌تر هستند، و رویارویی نهایی بین بازماندگان و Ghostface منظره‌ای است که شبیه هیچ فیلم قبلی Scream نیست. چیزی که واقعا جالب است این است که چگونه ژیلت و بتینلی-اولپین زمین بازی جیغ خود را برای بازی بدون از دست دادن سری اصلی که راه را برای این ماجراهای جدید هموار کرد، ایجاد کردند.

بخوانید  Witcher 4 از هوش مصنوعی برای جایگزینی کارگران در زمانی که تولید امسال افزایش می‌یابد، استفاده نخواهد کرد
این شیمی تنها زمانی تثبیت می شود که تازه واردان سرگرم کننده کوئین (لیانا لیبراتو)، اتان (جک قهرمان)، آنیکا (دوین نکودا) و دنی (جاش سگرا) سعی می کنند راه خود را در حلقه داخلی طی کنند و خود را در بن بست بیابند، نه مهم نیست چقدر در نوع خود جذاب و خوشمزه هستند.