کریستن دانست می گوید فیلمبرداری بوسه نمادین مرد عنکبوتی «بدبختی» بود

کریستن دانست در مورد بوسه نمادینی که او و توبی مگوایر برای مرد عنکبوتی در سال 2002 به اشتراک گذاشتند، اظهار نظر کرد و گفت که فیلمبرداری آن “بسیار بدبخت” بود.

دانست که در برنامه The Jonathan Ross Show (از طریق Variety) ظاهر شد، گفت که شرایط در زمان فیلمبرداری این بوسه بسیار ایده آل نبود. او گفت: «باران شدید بود، هوا یخ می‌زد، توبی نمی‌توانست نفس بکشد، بنابراین تقریباً انگار داشتم او را احیا می‌کردم.

در صحنه، مگوایر در نقش مرد عنکبوتی وارونه آویزان است و مری جین از دانست ماسک خود را پایین می‌آورد تا لب‌های او را ببوسد. صحنه‌ای تکان‌دهنده و خاطره‌انگیز است، اما واضح است که فیلمبرداری آن برای Dunst چندان جالب نبود.

او همچنین به اشتراک گذاشت که سام ریمی، کارگردان، کتابی از «بوسه‌های معروف» را به او داد تا الهام بخش باشد. او گفت که رایمی با وجود شرایطی که فیلم در آن فیلمبرداری شده است، «واقعاً می‌خواست فیلم را خاص کند».

Dunst دوباره برای ایفای نقش MJ در Spider-Man 2 و برای سومین بار در Spider-Man 3 بازگشت. وقتی از او پرسیده شد که آیا او دوباره برای بازی MJ بازخواهد گشت، Dunst اخیراً پاسخ داد که این کار را انجام می دهد زیرا این نقش پول زیادی به همراه دارد.

آخرین پروژه دانست فیلم جنگ داخلی است که در ماه آوریل اکران می شود. فیلم الکس گارلند نسخه‌ای از آمریکا را در آستانه جنگ داخلی به تصویر می‌کشد و دانست که نقش یک عکاس خبری را بازی می‌کند که اتفاقات رخ داده را پوشش می‌دهد.

بخوانید  فورتنایت به آیفون ها باز می گردد

دانست گفت: «وقتی فیلمنامه را خواندم، با خودم گفتم: «تا به حال چنین کاری نکرده‌ام». “من عاشق آن (گارلند) کسی هستم که مرزها را جابجا می کند.”

در مورد سریال مرد عنکبوتی، توماس هیدن چرچ، بازیگر Sandman اخیرا گفت که فکر می‌کند ریمی و مگوایر به ساخت فیلم دیگری از مرد عنکبوتی نزدیک هستند. اینکه آیا این واقعاً اتفاق خواهد افتاد یا نه، یا آیا Dunst می تواند بخشی از آن باشد، باید دید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر