کریتوس، اسپایدرمن، الی و جوئل در ویدیو تبلیغاتی لیگ قهرمانان اروپا


ویدیو تبلیغاتی پلی استیشن شخصیت‌های محبوب بازی‌های پلی استیشن را به استادیوم‌ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌برد.

ویدیو تبلیغاتی جدید سونی که «Extraordinary Drama» نام دارد، شخصیت‌هایی مانند کریتوس و آترئوس از سری بازی‌های خدای جنگ، جوئل و الی از سری The Last of Us، پیتر پارکر و مایلز مورالز از Spider-Man 2 و Astro Bot را در استادیوم‌های برگزاری مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به تصویر می‌کشد.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی سال‌ها به‌عنوان اسپانسر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است و برای ۲۰ سال با همکاری یوفا به برگزاری یکی از معتبرترین رقابت‌های باشگاهی جهان کمک می‌کند. جدیدترین ویدیو تبلیغاتی سونی هم به همین جنبه اختصاص دارد که در ادامه می‌توانید به آن نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

در توضیحات این ویدیو نوشته شده است که «الی و جوئل از بازی‌های لست آف آس در تونل ورودی استادیوم سوار بر اسب می‌تازند تا توپ را به‌موقع به سوت آغاز مسابقه برسانند. آسترو نیز به‌سرعت به دایره میانی شتافته تا سکه‌ی تعیین شروع‌کننده بازی را به‌دست آورد. از سوی دیگر کریتوس و آترئوس نیز با دمیدن در شیپور گالارهورن به رهبری هواداران حاضر در استادیوم می‌پردازند. از طرفی، پیتر پارکر و مایلز مورالز از بازی Marvel’s Spider-Man 2 را می‌بینیم که در لحظه تعیین‌کننده‌ای از بازی به نجات جامبوترون، نمایشگر بزرگ بازی فوتبال می‌پردازند.»

در ادامه ویدیو، مشابه آنچه در تبلیغات Champion’s League TV سال ۲۰۲۱ مشاهده کرده بودیم، یک بازسازی CGI از کریتوس، نیتن دریک، الوی و رچت اند کلنک را دیدیم که در یک استادیوم مملو از تماشاچی حاضر می‌شوند.

بخوانید  Dead Space Remake CTO: تجربه این بازی در شب بسیار ترسناک است

سونی و پلی استیشن با عرضه بازی جدید Marvel’s Spider-Man 2 یک‌بار دیگر روزهای خوشی را سپری می‌کنند. در آخرین اخبار مربوط‌به این بازی، اسپایدرمن ۲ تنها در طی ۲۴ ساعت ابتدایی عرضه خود به فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان دست یافته است؛ اتفاقی که باعث شد رکورد سریع‌ترین میزان فروش طی یک روز میان تمام بازی‌‌های انحصاری پلی استیشن را به نام خود ثبت کند. پیش‌از‌این بازی God of War Ragnarok با ثبت فروش پنج میلیون نسخه در یک هفته پرچم‌دار سریع‌ترین میزان فروش میان آثار پلی استیشن معرفی شده بود.

بازی The Last of Us: Part II نیز با فروش بیش‌از چهار میلیون نسخه تنها در سه روز، نسخه اول بازی اسپایدرمن با ثبت رکورد ۳.۳ میلیون نسخه و بازی God of War محصول ۲۰۱۸ نیز با ۳.۱ میلیون نسخه در بازه زمانی مشابه جزو موفق‌ترین آثار انحصاری پلی استیشن به‌حساب می‌آیند.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید. 

تحریریه مجله بازی یک گیمر