کارت‌های ذخیره‌سازی Xbox Series X|S بالاخره ارزان‌تر می‌شوند


سیگیت به طور رسمی و دائمی قیمت کارت های توسعه خود را برای کنسول های Xbox Series X|S کاهش داد. با توجه به قیمت جدید Seagate، کارت توسعه 512 گیگابایتی اکنون 90 دلار (140 دلار بود)، نسخه 1 ترابایتی 150 دلار (220 دلار) و مدل 2 ترابایتی دارای قیمت خرده فروشی 270 دلاری (400 دلار) است.

این افت قیمت در زمانی اتفاق می‌افتد که بازی‌های ویدیویی مدرن بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند و نسخه‌ی اخیر Star Wars Jedi: Survivor نمونه‌ای قابل‌توجه است. دنباله بازی Respawn’s Fallen Order بیش از 150 گیگابایت فضای کنسول و رایانه شخصی را اشغال می کند، در حالی که بازی های دیگری مانند Call of Duty: Modern Warfare II و Red Dead Redemption 2 به راحتی می توانند بیشتر فضای ذخیره سازی را اشغال کنند.

راه حل Seagate ساده است، زیرا کارت توسعه به یک اسلات اختصاصی در پشت کنسول Xbox Series X|S می رود و مانند SSD داخلی عمل می کند. این بدان معناست که همیشه زمان‌های بارگذاری فوق‌العاده سریع در بازی‌ها، عملکرد سریع رزومه و سایر مزایای سیستم‌افزار Xbox Velocity را خواهید داشت. فقط آن را وصل کنید و آماده بازی هستید. در حالی که کارت توسعه 512 گیگابایتی در حال حاضر در چندین خرده فروش فروخته شده است، آمازون و Best Buy همچنان نسخه های 1 و 2 ترابایتی را با قیمت های جدید خود در انبار دارند.

کارت های توسعه Seagate Xbox Series X|S.
کارت های توسعه Seagate Xbox Series X|S.

در عین حال، سیگیت رقابت بالقوه ای در راه وسترن دیجیتال دارد، زیرا به تازگی جزئیاتی در مورد کارت توسعه آن شرکت به بیرون درز کرده است. کارت توسعه WD Black C50 برای مدل 1 ترابایتی 180 دلار قیمت خواهد داشت، اما کاهش دائمی قیمت سیگیت رقیبش را کاهش می دهد.

بخوانید  پرداخت هزینه تغییر بسته‌بندی RTX 4080 12GB توسط انویدیا

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر