رونمایی از برنامه بعدی استودیو گوریلا در رویدادی در انگلیس

در کنفرانس توسعه‌دهنده، سازندگان بازی گرد هم می‌آیند تا از دیگران یاد بگیرند و یاد بگیرند. در مصاحبه‌ای با عنوان «گوریلا: به سوی افق‌های جدید»، رئیس استودیو در مورد آینده تیم و چالش‌هایی که در حین توسعه Horizon Forbidden West با آن‌ها روبرو بودند صحبت خواهد کرد. ژان بارت فن بکمدیر هنری تیم و انجی اسمیترئیس توسعه استراتژیک استودیوی پلی استیشن نیز ارائه ای خواهد داشت.

به جرات می توان گفت آینده برای گوریلا استودیو مستقر در آمستردام هلند که به تازگی بسته الحاقی Horizon Forbidden West Burning Shores را منتشر کرده، روشن به نظر می رسد. اکنون یک سخنگوی شرکت برای ارائه سخنرانی اصلی در کنفرانس توسعه: برایتون امسال انتخاب شده است. نمایندگانی از استودیو پلی استیشن، استودیو Sumo Digital، Housemark، Dumbaster و دیگر استودیوها نیز در این رویداد در برایتون انگلستان سخنرانی خواهند کرد.

استودیو گوریلا، توسعه دهنده Horizon Forbidden West، در کنفرانسی در برایتون، انگلستان شرکت خواهد کرد.

البته بعید است که از تیم گوریلا خبر قطعی در مورد بازی های آینده بشنویم، اما برای طرفداران صنعت بازی و علاقه مندان به ساخت AAA، این کنفرانس ممکن است جالب باشد. توجه داشته باشید که استودیوی گوریلا قبلا تایید کرده است که دنباله ای برای Horizon Forbidden West در حال ساخت است.

بخوانید  دانلود و خرید کتاب های هری پاتر به صورت سه بعدی از میتراکانا