چگونه Lies of P ژانر Souls را شکست



در حالی که بسیاری از بازی‌های مستقل و AAA تلاش می‌کنند تا جادوی Dark Souls، Bloodborne، Elden Ring و غیره را تکرار کنند، استفاده از جادوی Fromsoftware در یک Soulslike دشوار است. Lies of P احساس می‌کرد که از ناکجاآباد بیرون آمده و تمام نت‌های درست را زده است.

Dave Klein، با نام مستعار DaveControl، عناصر مختلف گیم پلی را تجزیه می کند که به Lies of P کمک می کند واقعاً با Dark Souls مطابقت داشته باشد. Lies of P که به یک برداشت بد دیگر از ژانر Souls راضی نیست، به طرز ماهرانه‌ای از انیمیشن، دوربین و طراحی محیطی استفاده می‌کند تا دقیقاً همان «حس بازی» را ایجاد کند که بسیاری از کلون‌های Souls فاقد آن هستند.

در این ویدئو، دیو به طراحی مبارزات، طراحی دشمن، طراحی باس، جسد ران، فلاسک‌های استوس، طراحی محیط، اتمسفر، واکنش‌پذیری و احساس کلی گیم‌پلی می‌پردازد که باعث می‌شود Lies of P با احساس بازی کردن یک عنوان Fromsoftware مطابقت داشته باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Dragon's Dogma 2 – How to Complete Phantom Oxcart