تریلر گیم‌پلی Tekken 8 مبارزات وحشیانه فالکون را نشان می‌دهد


Bandai Namco تریلر جدیدی از Tekken 8 منتشر کرده است که در آن سبک مبارزه و ترکیب‌های ترکیبی شخصیت فالکون را به نمایش می‌گذارد.

Bandai Namco قبلاً تریلرهای متعددی را منتشر کرده است که جنگنده‌های Tekken 8 را به نمایش می‌گذارد، اما اکنون زمان آن رسیده است که ترکیب‌ها و سبک مبارزه یک قهرمان دیگر را به نمایش بگذاریم. شخصیت شاهین که اولین بار در نسخه هفتم معرفی شد، در Tekken 8 برای انتقام مرگ دوستش از G Corporation به رهبری کازویا میشیما بازمی گردد.

شاهین در نبردهای تن به تن مهارت بالایی دارد و می تواند کمبوهای سریع اجرا کند و از حریف به عنوان سکوی پرش استفاده کند. سبک مبارزه شاهین بر ضد حمله متمرکز است. بنابراین این جنگنده قادر به تنبیه حریفانی است که در حملات خود اشتباه می کنند. در این مدت، شاهین می تواند رقبا را به زمین بکوبد و روی بدن آنها بلغزد.

بازی Tekken 8 در تاریخ 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای کاربران رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S قرار خواهد گرفت. نسخه دموی رایگان این بازی هم اکنون برای کنسول PS5 منتشر شده است و از فردا 30 آذر 1402 (30 آذر 1392) بر روی سایر پلتفرم ها عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد انیمه Scott Pilgrim Takes Off | بزرگ‌ترین غافلگیری‌ ۲۰۲۳