چگونه در 5 دقیقه یک وب سایت حرفه ای بسازیم

نکته مهم در مورد پورتال و در واقع مزیت اصلی آن داشتن پشتیبانی رایگان و دائمی است. اگر سایت شما مشکل دارد یا سوالی دارید تیم پشتیبانی پورتال به صورت رایگان مشکل شما را حل می کند. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت با شماره 02191003383 داخلی 2 تماس بگیرید تا ما شما را راهنمایی کنیم.

توسعه دهنده وب پیشرفته

در سمت راست صفحه، عناصر مدیریت سایت را مشاهده خواهید کرد

سازندگان وب سایت ابزاری قدرتمند برای سرعت بخشیدن به تجارت شما هستند. ممکن است در آخرین لحظه تصمیم بگیرید که یک وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد کنید. نیازی به داشتن دانش تخصصی در زمینه هاست و کدنویسی پیچیده ندارید، فقط از سایت ساز پرتال استفاده کنید و در عرض 5 دقیقه یک سایت برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

فکر می کنید برای بهبود و به روز رسانی کسب و کار خود در 5 دقیقه چه کاری می توانید انجام دهید؟ شاید بتوانید یکی از بهترین راه ها را برای دستیابی به فروش بیشتر در مدت زمان کوتاه کشف کنید.

– هدف وب سایت خود را انتخاب کنید، سپس روی گزینه ورود به مدیریت کلیک کنید

صرفه جویی در زمان و هزینه

با این توضیحات متوجه شده اید که اگر بخواهید تمام این مراحل را حتی بدون کدنویسی تخصصی در نظر بگیرید، زمان زیادی می برد. امروزه برای حل این مشکل از سایت سازها استفاده می کنند. سایت سازان در عرض 5 دقیقه و با بهترین کیفیت بهترین سایت را برای شما ایجاد خواهند کرد. یکی دیگر از مزایای سازندگان وب سایت کاهش هزینه های ایجاد وب سایت است. Site Builder ابزاری قدرتمند است که توسط کدنویسان برتر طراحی شده است تا محیطی حرفه ای برای کسب و کار الکترونیکی شما ایجاد کند.

بخوانید  معرفی Final Fantasy 16 و گیم پلی جدید | PAX East 2023

مزایای ایجاد سایت در 5 دقیقه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

– استفاده از فضای تخصصی و حرفه ای برای سایت

این پورتال یک راه حل حرفه ای و فوری برای ایجاد یک وب سایت به شما ارائه می دهد تا بتوانید در حرفه خود پیشرفت بیشتری داشته باشید.

گزینه ایجاد وب سایت را انتخاب کنید

با استفاده از فیلم های آموزشی می توانید سایت خود را فعال کرده و برای آن دامنه تعیین کنید.

– به روز رسانی های جدید سایت را دریافت کنید

مراحل ساخت سایت

در صفحه ایجاد شده، یک نام برای وب سایت خود انتخاب کنید

سایت ابزاری قدرتمند برای ارائه محصولات، خدمات تجارت الکترونیک شماست. اگر می خواهید سایتی ایجاد کنید، دامنه و هاست مهم ترین عناصر اولیه برای شروع کار هستند، آن را با جزئیات بیشتری بررسی می کنیم.

اگر می توانید کسب و کار خود را در حال حاضر به عموم معرفی کنید، پس چرا آن را به زمان دیگری موکول کنید. شاید در گذشته پروژه سایت سازی بسیار زمان بر و سخت بود اما امروزه که سایر روش های فروش با سرعت نور در حال تغییر هستند، می توانید در مدت زمان کوتاهی سایت حرفه ای خود را بسازید. برای این کار نیازی به استفاده از روش های پیچیده کدنویسی و توسعه وب ندارید. کافیست مراحل ارائه شده در پورتال را دنبال کنید تا پنج دقیقه دیگر سایتی برای خود داشته باشید.

چگونه سایت بسازیم؟

شخصی که در iMac کدنویسی می کند

– توسعه سایر برنامه های مرتبط با تجارت الکترونیک

بخوانید  آمازون سیستم بازی و ساعت Super Mario Bros را می فروشد. برای 42 دلار

– اطمینان از امنیت سایت

وکتور برنامه نویسی در کنار مانیتور و گربه و قهوه

میزبان: اطلاعات دانلود شده از سایت باید در فضایی ذخیره شود که به شما امکان دسترسی به آن را بدهد. میزبان این فضا را ایجاد می کند و بخشی از امنیت را بر عهده می گیرد. هر چه هاست وب قوی تر باشد، امنیت اطلاعات بیشتر است، بنابراین برای انتخاب میزبان وب باید از متخصصان کمک بگیرید.

ساخت سایت بدون دانش فنی و در کمترین زمان ممکن

دامنه: دامنه در واقع نام یا آدرس سایت شما است و باید با توجه به نوع کسب و کار شما انتخاب شود. این نام می تواند هدف شما از ایجاد سایت را در معرض دید عموم قرار دهد و شما را از طریق آن پیدا کند. انتخاب دامنه به سلیقه شما بستگی دارد اما نام دامنه نیز در دیده شدن سایت موثر است پس باید در انتخاب آن دقت کنید.

اگر برای طراحی سایت از پورتال استفاده کنید، شما یک پلن معمولی برای سایت خود انتخاب کرده اید. نظم در ساخت سایت بسیار مهم است و استفاده از آن را آسان می کند. اگر از سایت ساز پرتال برای این کار استفاده کنید، مزایایی از جمله:

گزارش پایان اطلاعیه

اگر می خواهید در 5 دقیقه یک سایت ایجاد کنید و از شر کدنویسی پیچیده خلاص شوید، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید. استفاده از این روش در زمان شما صرفه جویی زیادی می کند و به فروش سریعتر کمک می کند. بهتر است قبل از ایجاد وب سایت هدف خود را مشخص کنید، به عنوان مثال هدف شما فروش خدمات است و تعیین آن می تواند به شما در ساخت وب سایت کمک زیادی کند. مراحل زیر را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه یک وب سایت حرفه ای با سایت ساز پورتال ایجاد کنید.

بخوانید  کلیپ انیمیشن Kung Fu Panda 4; دعوای بو در مهمانسرا

– برای عضویت در سایت و تکمیل اطلاعات مرتبط شماره موبایل خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل: نام، ایمیل و رمز عبور؛

– ابتدا وارد سایت پورتال www.portal.ir/website شوید و گزینه “Start now” را در وسط صفحه انتخاب کنید.