استودیو Blubber Team در حال توسعه بازی جدیدی به نام Project M است

تیم پروژه M Blober

تیم Blubber اخیرا کار بر روی جدیدترین بازی در دست ساخت را تایید کرده است که در حال حاضر Project M نام دارد و با همکاری استودیو Draw Distance در حال توسعه است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا تیم بلوبر در توسعه و انتشار این پروژه ها موفق خواهد بود؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

به نظر می رسد که استودیوی بازی سازی Blubber Team به یکی از پرکارترین توسعه دهندگان در صنعت بازی تبدیل شده است.این استودیوی لهستانی در حال حاضر چند بازی مختلف در دست ساخت دارد که به طور رسمی تایید شده اند. تیم Blubber به تازگی برنامه هایی را برای بازی دیگری که در حال کار روی آن هستند منتشر کرده است.

تیم Studio Blubber هنوز جزئیاتی در مورد سبک ساخت بازی و زمان عرضه آن ارائه نکرده است. ما حتی نمی دانیم که Project M برای چه پلتفرم هایی توسعه خواهد یافت. با این حال، توسعه دهنده به بازیکنان با هنر مفهومی پروژه M ارائه می دهد. طرحی که به نظر می رسد بر اساس آن با اثر ترسناک دیگری از این استودیو روبرو شویم.

تیم Blubber در حال حاضر با کونامی در حال کار بر روی بازسازی Silent Hill 2 است که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما در مرحله توسعه نهایی است. علاوه بر این، این استودیو در حال توسعه بازی Layers of Fears است که برای انتشار در سال 2023 برنامه ریزی شده است. در دسامبر 2022، سازنده اعلام کرد که ساخت یک بازی جدید ترسناک بقا را برای انتشار توسط Private Division آغاز کرده است. در همین حال، تیم Blubber در نوامبر 2021 تأیید کرد که در ارتباط با Rogue Games، یک بازی کامل Gen 9 را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها توسعه خواهد داد.

بخوانید  سه شخصیت Elden Ring فیگورهای کلکسیونی جدیدی دریافت می کنند

تیم Blubber اخیراً در حساب توییتر خود اعلام کرد که در حال همکاری با استودیوی مستقل Draw Distance، سازنده سریال Serial Cleaners در سال گذشته است. این دو استودیو لهستانی در حال کار بر روی پروژه جدیدی به نام Project M هستند که بیش از یک سال است که در تیم Blubber در مرحله پیش تولید بوده و اکنون با انتخاب استودیو Draw Distance به عنوان توسعه دهنده، وارد فاز تولید کامل شده است. .