آمازون سیستم بازی و ساعت Super Mario Bros را می فروشد. برای 42 دلار


سیستم Super Mario Bros. Game & Watch برای اولین بار به عنوان یک آیتم با زمان محدود برای سی و پنجمین سالگرد فرنچایز Super Mario Bros منتشر شد. و رها می شد با وجود این، آمازون آن را برای ذخیره سازی های گاه به گاه نگه داشته است. اکنون دوباره به فروش می رسد.

شما می توانید Super Mario Bros را دریافت کنید. بازی و تماشا با قیمت 42 دلار، کاهش از 50 دلار:

برادران سوپر ماریو  Game & Watch کوچک اما قدرتمند است.
برادران سوپر ماریو Game & Watch کوچک اما قدرتمند است.

برادران سوپر ماریو Game & Watch نسخه به روز شده کنسول Game & Watch است که دارای بازی Super Mario Bros. طراحی اصلی را با D-pad بهبود می‌بخشد تا بتوانید به راحتی حرکات خود را کنترل کنید، چه در حال پریدن بین بلوک‌ها یا دویدن به Goomba. پس از اتمام کار با بازی اصلی، می توانید خود را با محتوای اضافی Super Mario Bros: The Lost Levels به چالش بکشید یا نسخه ماریو Game & Watch: Ball را بازی کنید. حتی می توانید از کنسول به عنوان ساعت در حالت بیکار استفاده کنید.

بازی The Legend of Zelda و تماشا کنید حدود یک سال پس از Mario’s راه اندازی شد. متاسفانه تخفیف مشابهی وجود ندارد. اگرچه آنها متوقف می شوند، اما گهگاه در خرده فروشی های بزرگ در طول سال دوباره ظاهر می شوند.

با این حال، کلکسیون های ماریو تنها محصولات نینتن نیستند. حتماً فهرست معاملات نینتندو سوییچ و سایر جمع‌بندی‌های ما را قبل از فصل هدایا بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  توسعه دهندگان Baldur's Gate 3 نظرات خود را در مورد هر 12 کلاس به اشتراک می گذارند
تحریریه مجله بازی یک گیمر