توسعه دهندگان Baldur’s Gate 3 نظرات خود را در مورد هر 12 کلاس به اشتراک می گذارند



Baldur’s Gate 3 دارای 12 کلاس قابل بازی از جمله کلاس کاملاً جدید Monk است و حتی اگر با کلاس‌های Dungeons و Dragons آشنایی داشته باشید، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک را اول بازی کنید، دشوار خواهد بود. ما با برخی از توسعه دهندگان به گفتگو نشستیم تا نظرات آنها را در مورد نقاط قوت و ضعف هر کلاس دریافت کنیم و دریابیم که بازی های مورد علاقه شخصی آنها چیست.

گیم اسپات با سوئن وینکه، کارگردان بازی لارین استودیوز، آدام اسمیت، نویسنده اصلی، و نیک پچنین طراح سیستم اصلی مصاحبه کرد تا نظرات خود را در مورد هر یک از کلاس‌های بازی Baldur’s Gate 3 دریافت کنند. کلاسی متناسب با هر سبک بازی وجود دارد، و سه توسعه‌دهنده آن را تجزیه می‌کنند. ، کلاس به کلاس

در حال پخش: توسعه دهندگان Baldur’s Gate 3 هر کلاس را تجزیه می کنند

برای مثال، توسعه‌دهندگان Fighter یا Warlock را به عنوان گزینه‌های خوب برای بازیکنان مبتدی انتخاب می‌کنند، به‌عنوان کلاس‌هایی که بازی آسان‌تر و ارتقاء سطح آسان‌تر از سایر گزینه‌ها هستند. بازیکنانی که به دنبال تجربه پیچیده‌تری هستند، می‌توانند فهرست طلسم گسترده‌تر Wizard یا تطبیق پذیری Cleric را انتخاب کنند یا راه‌های سرگرم‌کننده برای شکستن بازی با متاماژیک Wizard پیدا کنند.

بازیکنانی که آر پی جی هستند ممکن است بخواهند پیمان یک جادوگر یا سوگند پالادین را کشف کنند، در حالی که جویندگان هرج و مرج احتمالاً به سمت بارد کشیده می شوند یا از پتانسیل یک شخصیت بربر برای ریختن چیزها استفاده می کنند.

دوستداران حیوانات باید بین پروولر و دروید یکی را انتخاب کنند، تصمیم بگیرند که آیا می خواهند حیوان خانگی داشته باشند یا بودن حیوان خانگی با شکل وحشی به گفته توسعه دهندگان، Rogues به دلیل توانایی آنها در انتخاب و خلع سلاح تله ها و همچنین استفاده از پتانسیل حملات مخفیانه بسیار ارزشمند هستند.

کلاس جدید، Monk، کلاسی است که به بازیکنانی که دارای تفکر تاکتیکی هستند، سود می‌رساند، با یک Monk خوش‌ساخت حتی می‌تواند به گفته اسمیت محتوای دشوار را به صورت انفرادی ارائه دهد.

برای نگاهی عمیق تر به هر کلاس، از جمله برخی از زیر کلاس های مورد علاقه توسعه دهندگان و برخی از نقاط قوت شگفت انگیز هر کلاس در Baldur’s Gate 3، ویدیوی بالا را تماشا کنید.

بخوانید  Lionsgate یک بازی جدید AAA در سری John Wick راه اندازی کرد

پس از چند سال گذشته در Early Access، Baldur’s Gate 3 در 3 آگوست و پلی استیشن 5 در 6 سپتامبر برای رایانه های شخصی عرضه می شوند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر