پیش‌سفارش‌های NBA 2K24 به صورت زنده انجام می‌شوند – در اینجا آنچه را که با هر نسخه دریافت می‌کنید، آورده شده است


NBA 2K24 قرار است در تاریخ راه اندازی شود 8 سپتامبر و مجموعه ای از ویژگی های گیم پلی جدید را به سری محبوب سالانه بسکتبال 2K Sports خواهد آورد. پیش‌سفارش‌های NBA 2K24 اکنون فعال هستند برای پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی. طبق معمول، سفارش دادن زودهنگام، مجموعه ای از پاداش های پیش خرید را برای شما به همراه خواهد داشت، و چندین نسخه برای انتخاب وجود دارد.

برای چهارمین بار در تاریخ این سریال، کوبی برایانت فقید ستاره جلد است. جلد آن را زینت می دهد نسخه معمولی به خوبی نسخه Black Mamba 100 دلاری. در همین حال، GameStop دارای یک نسخه انحصاری WNBA با سابرینا یونسکو، دروازه‌بان لیبرتی نیویورک. و برای طرفداران جدی NBA، نسخه 25 Anniversary دسترسی به NBA League Pass همراه با انبوهی از جوایز درون بازی را ارائه می دهد. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که با هر نسخه NBA 2K24 دریافت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد NBA 2K24، خلاصه ما را از همه چیزهایی که تاکنون می دانیم، بررسی کنید، که شامل اضافه شدن بازی متقاطع، حالت ویژه Mamba Moments و موارد دیگر است.

جایزه پیش‌سفارش NBA 2K24

تمام پیش‌فروش‌های NBA 2K24 با پاداش‌های زیر ارائه می‌شوند:

  • 5000 ارز مجازی
  • 5000 امتیاز MyTEAM
  • 10 بسته تبلیغاتی MyTEAM (تحویل یک بسته در هفته)
  • 5×6 نوع تقویت MyCAREER
  • 3 برابر سه نوع تقویت Gatorade
  • کارت نماینده رایگان MyTEAM با امتیاز 95 کوبی برایانت

همانطور که در زیر خواهید دید، نسخه های گران تر شامل همه این محتوای درون بازی به علاوه موارد بسیار بیشتر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر