بهترین معاملات کتاب بازی های ویدیویی پیش از Prime Day 2023



کتاب‌های هنری و دایره‌المعارف‌های بازی‌های ویدیویی راهی عالی برای ادامه ماجراجویی پس از دور شدن از صفحه نمایش هستند. اینها گاهی اوقات می‌توانند تقریباً به اندازه خود بازی‌ها هزینه داشته باشند – اما قبل از Prime Day 2023، آمازون تعداد زیادی کتاب با موضوع بازی‌های ویدیویی از سری‌های موفقی مانند Assassin’s Creed، Zelda، Final Fantasy و بسیاری دیگر را با قیمت‌های کاهش‌یافته ارائه می‌کند.

در نهایت، راهنمای رسمی Zelda: Tears of the Kingdom موجود است. این راهنما شامل نزدیک به 500 صفحه از راهنما است و به شما نشان می دهد که چگونه به 100٪ کامل برسید. بهترین از همه، نسخه Collector’s Edition در حال حاضر تنها با قیمت 27 دلار به فروش می رسد.45 دلار کاهش یافت.

معاملات پرایم روز بیشتر

مجموعه ای از کتاب های هنری به فروش می رسد، از جمله هنر فاینال فانتزی شانزدهم برای 36 دلار (به جای 40 دلار)، هنر خدای جنگ راگناروک برای 31 دلار (50 دلار بود) و پیش خرید برای هنر مسافر هشت پا اکنون از 50 دلار معمول خود به 45 دلار کاهش یافته است.

اگر ترجیح می دهید زمان خود را دور از صفحه نمایش صرف تهیه غذاهای خوشمزه کنید، بررسی کنید طومارهای بزرگ: کتاب رسمی آشپزی برای 20 دلار (به جای 35 دلار) یا Minecraft: کتاب آشپزی رسمی 17 دلار (به جای 28 دلار). هر دو حاوی دستورالعمل های گام به گام در مورد چگونگی زنده کردن غذاهای بازی ویدیویی مورد علاقه خود هستند، از جمله سوفله Sunlight، Sweetrolls و غیره.

تعداد زیادی از کتاب‌های عالی دیگر بازی‌های ویدیویی به فروش می‌رسند، و شما معاملات مورد علاقه ما را در زیر پیدا خواهید کرد.

بخوانید  Destiny 2 Season Of The Seraph: Guide des défis saisonniers Semaine 8

بهترین معاملات کتاب بازی ویدیویی Prime Day

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر