بازیگر Maze Runner به سریال فرمول یک نتفلیکس بر اساس آیرتون سنا پیوست


اولین بازیگران سریال نتفلیکس آیرتون سنا، قهرمان فقید و سابق فرمول 1 اعلام شد.

نتفلیکس در حال توسعه یک سریال محدود بر اساس زندگی قهرمان فقید و سابق فرمول 1، آیرتون سنا است و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین بازیگر این سریال مشخص شد. ددلاین گزارش داد که کایا اسکودلاریو قرار است پس از قراردادی با نتفلیکس در سریال Senna بازی کند. مادر اسکودلاریو برزیلی و اصالتاً اهل شهر سائوپائولو است و در این سریال نقشی تخیلی را بازی خواهد کرد. فیلمبرداری و تولید سریال سنا در برزیل و آرژانتین انجام خواهد شد.

کایا اسکودلاریو بیشتر به خاطر بازی در سه گانه Maze Runner، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales، Crawl، Resident Evil: Welcome to Raccoon City، The King’s Daughter، Wuthering Heights، Extremely Wicked، Shockingly Evil و Vile، شهرت دارد. سریال Skins و سریال Spinning Out به تازگی یکی از نقش های اصلی سریال The Gentlemen را بازی کرده است.

آیرتون سنا در فرمول 1

سریال Senna در 6 قسمت تولید می شود که به داستان آیرتون سنا در راه رسیدن به سه قهرمانی فرمول 1، غلبه بر شادی ها و غم ها و بررسی شخصیت و روابط او می پردازد. نقطه شروع این سری، شروع حرفه مسابقه ای او خواهد بود. زمانی که سنا از برزیل به انگلستان رفت تا در فرمول 1 شرکت کند تا اینکه در یک تصادف غم انگیز در پیست ایمولا در ایتالیا در جریان مسابقه جایزه بزرگ سن مارینو جان خود را از دست داد و جامعه مسابقات فرمول 1 را شوکه کرد.

سریال Senna توسط استودیوی برزیلی Gullane تولید خواهد شد و خانواده Senna بر تولید این سریال نظارت خواهند داشت. کایا اسکودلاریو در بیانیه ای گفت: «از آنجایی که نیمی از من برزیلی هستم، همیشه آرزو داشتم روی یک پروژه برزیلی کار کنم. همکاری در پروژه ای که داستان آیرتون را روایت می کند یک افتخار ملی است که برای مردم برزیل و سراسر جهان اهمیت و ارزش زیادی دارد. این یک مسئولیت بزرگ است و من بسیار خوشحالم که اینجا هستم و بخشی از این ماجراجویی هستم.”

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار فصل دوم سریال چرخ زمان با انتشار اولین تصاویر
تحریریه مجله بازی یک گیمر