پوکمون اسکارلت و بنفش: چگونه گیمیغول را به گلدنگو تبدیل کنیم

در حال پخش: Pokémon Scarlet و Pokémon Violet – Launch Trailer

این Gimighoul ها تقریباً سطح 12-15 هستند و به عنوان Ghost-types سطح پایین، دفاع پایینی دارند. در این نبرد از حملات قوی استفاده نکنید.

چگونه گیمیغول را به گلدنگو تبدیل کنیم

شما به 999 سکه گیمیغول در اختیار دارید، و هنگامی که همه آنها را در اختیار دارید، یک بار دیگر گیمیغول را تراز کنید تا تکامل آنها آغاز شود. نه اشتباه تایپی نیست 999 قطعه می گیرد. خبر خوب این است که می توانید سکه های Gimighoul را در سراسر Paldea پیدا کنید. خبر بد این است که می توانید آنها را در سراسر Paldea پیدا کنید.

اگر به دنبال نکات بیشتری هستید، فهرست ما از چیزهایی را که آرزو می‌کردیم قبل از شروع Scarlet and Violet بدانیم، بررسی کنید تا مجبور نباشید اشتباهاتی را که ما انجام دادیم مرتکب شوید. و برای اینکه یک Pokémon Paldea جدید و قدرتمند دیگر در تیم خود داشته باشید، نحوه تکامل Charcadet را بیابید که شکل نهایی آن بسته به نسخه Scarlet و Violet که بازی می‌کنید تغییر می‌کند.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

گلدنگو می تواند مجموعه ای چشمگیر از حرکات، از جمله Power Gem، Dazzling Gleam، Charge Beam، و Flash Cannon را بیاموزد و حرکات و ضربات فولادی آن ها آنها را به ویژه در برابر Fairy-types مفید می کند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

بخوانید  انتخاب نویسنده اصلی بازی Mass Effect جدید

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟