انتخاب نویسنده اصلی بازی Mass Effect جدید


مایکل گمبل، مدیر پروژه در استودیو بازی‌سازی بایوور اعلام کرد که چه شخصی وظیفه‌ی مدیریت تیم نویسندگی بازی مس افکت جدید را بر عهده گرفته است.

چندی پیش بود که مری دی‌مارل، نویسنده داستان نسخه‌های اخیر Deus Ex و همچنین بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy به استودیو بایوور پیوست. بااین‌حال مشخص نشده بود که او روی کدام یک از دو پروژه در دست توسعه‌ی استودیو BioWare (بازی Mass Effect جدید و بازی Dragon Age: Dreadwolf) کار خواهد کرد.

حال مایکل گمبل، مدیر پروژه استودیو بایوور در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که مری دی‌مارل به‌عنوان مدیر ارشد تیم روایت داستان به سازندگان بازی جدید Mass Effect پیوسته است تا روی داستان دنباله‌ی این مجموعه‌ی دوست‌داشتنی کار کند. ازاین‌رو انتظار می‌رود که نسخه جدید Mass Effect حداقل از نظر داستان و روایت داستانی، تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه دهد.

دنباله مس افکت یکی از بازی‌های مورد انتظار گیمرها است که در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی تنها یک تیزر بسیار کوتاه از آن پخش شد. مدتی بعد برنن هولمز، تهیه کننده بازی اعلام کرد که این نسخه با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 در دست توسعه است؛ درحالی‌که بازی‌های اخیر استودیو بایوور نظیر Dragon Age: Inquisition و Mass Effect: Andromeda با انجین Frostbite که موتور گرافیکی مخصوص شرکت الکترونیک آرتز است، ساخته شده بودند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که درآینده چه اطلاعاتی از داستان و جهان بازی Mass Effect جدید منتشر می‌شود. نظر شما کاربرهای یک گیمر درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟



منبع

بخوانید  احتمالا تاریخ شروع فصل دوم سریال Halo مشخص شده است