پوستر جدید فصل دوم سریال Invincible رویارویی پدر و پسر را نشان می دهد


پوستر جدید شبکه آمازون فصل دوم انیمیشن Invincible منتشر شده است که در آن شاهد حضور دو شخصیت امن من و شکست ناپذیر هستیم.

نیمه اول را بازی کنید فصل دوم سریال شکست ناپذیر با انتشار قسمت چهارم به پایان رسید و حالا طرفداران این سریال انیمه برای تماشای 4 قسمت باقی مانده از قسمت دوم باید تا سال 2024 صبر کنند. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیونپوستر جدید فصل دوم سریال شکست ناپذیر فاش شد. آمازون به تازگی پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Invincible منتشر کرده است که در آن مارک گریسون در مقابل آمنی، پدرش ایستاده و می خواهد با او مبارزه کند که در زیر مشاهده می کنید:

پوستر مارک گریسون در برابر ایمنی من در فصل دوم شکست ناپذیر جدید

فصل دوم انیمیشن Invincible در 8 قسمت ساخته شد. همچنین فصل سوم انیمیشن شکست ناپذیر در 8 قسمت در دست ساخت است. این انیمیشن سریالی از روی کمیک استریپی به همین نام اقتباس شده است رابرت کرکمنخالق جهان مردگان است و سیمون راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans، شورانر انیمیشن Invincible است که انتظار می رود برای فصل دوم و سوم این مجموعه انیمیشنی بازگردد. همچنین رابرت کرکمنخالق این مجموعه کمیک، تهیه کننده اجرایی سریال شکست ناپذیر است.

استیون ین مانند مارک گریسون، جی کی سیمونز در نقش Omni من، ست روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، زکاری کوئینتو، کاری پیتون، اندرو رانلز، زازی بیتز، والتون گوگینز، جیسون منتزوکس، می ویتمن، کریس دیامانتوپولوس، ملیسا جو، کوین مایکل ریچاردسون، گری گریفین، مکس بورک، لورن کوهن، چاد کلمن، مایکل کادلیتز، سنکا مارتین-گرین، لنی جیمز و راس مارکانداز جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Invincible صداپیشه هستند.

بخوانید  رزرو هتل ارزان در الماس تریپ
تحریریه مجله بازی یک گیمر