تا 99٪ تخفیف در بزرگترین حراج سال دیجی کالا دریافت کنید


«دیجی کالا» در این مطلب به معرفی ویژگی ها و تخفیف های حراج بزرگ بلک فرایدی پرداخت.

امروزه تابلوهایی در سرتاسر شهر خبر از یک حراج بزرگ می دهند. به نظر می رسد بلک فرایدی که امسال دیجی کالا در نظر گرفته است، جمعه سیاه متفاوتی باشد و این فروشگاه اینترنتی بزرگ قصد دارد تجربه ای منحصر به فرد را برای کاربران خود رقم بزند.

در طول بلک فرایدی امسال دیجی کالا که از اول دسامبر آغاز می شود و تا 7 دسامبر ادامه دارد، میلیاردها تخفیف بر روی میلیون ها محصول ارائه می شود و علاوه بر این، تعداد “تعاملات باورنکردنی” دیجی کالا به 500 مورد در روز خواهد رسید.

ظرفیت و سرعت ضربدر 2 در جمعه سیاه دیجی کالا

تعداد کمی از مردم می توانند در برابر تخفیف های باورنکردنی جمعه سیاه مقاومت کنند و انتظار می رود که سفارشات محصولات در طول هفته خاص چندین برابر افزایش یابد. از این رو دیجی کالا اعلام کرد که ظرفیت پردازش و سرعت ارسال کالا را در این مدت دو برابر کرده است تا حتی کاربران استان های تهران، البرز و اصفهان نیز بدون نگرانی از شرایط حراج، از ظرفیت ارسال سریع کالا استفاده کنند. کالای شما در روز ثبت سفارش یا روز بعد از ثبت سفارش.

چه اقلامی به حراج گذاشته می شود؟

از تخم مرغ تا جان انسان. دیجی کالا هیچ محدودیتی برای جمعه سیاه خود تعیین نکرده است. تمامی گروه های محصول شامل محصولات دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و لباس، لوازم آرایشی، بهداشتی، ورزشی، مسافرتی و حتی محصولات سوپرمارکتی، مسئولیت رویداد “بزرگترین حراج سال” را با تخفیف های بی نظیر در فروش دیجی کالا بر عهده خواهند داشت. سایت اینترنتی. مهم نیست به دنبال چه برندی هستید یا چقدر بودجه برای خرید در ماه دسامبر در نظر گرفته اید، این حراج یک حراج بدون مرز است. دیجی کالا امسال نه تنها صفحات ویژه ای را برای محبوب ترین برندهای فروشگاه خود طراحی کرده است، بلکه قصد دارد کدهای تخفیف انحصاری را نیز به مشتریان جدید خود ارائه دهد. علاوه بر این، محصولات پرفروش و پرفروش این فروشگاه از تخفیف های جذابی برخوردار خواهند شد.

بخوانید  انیمیشن X-Men ’97 شروعی عالی داشته است

بازی؛ 99% تخفیف بگیرید!

آخرین سورپرایز جمعه سیاه دیجی کالا یک بازی جذاب است. بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران در روز جمعه سیاه بازی هیجان انگیزی به نام گنج یابی را برای کاربران خود آماده کرده است. شرکت کنندگان در این بازی در مدت زمان مشخص شده کدهای تخفیف 99 درصدی را از ده ها کد تخفیف جستجو می کنند تا بتوانند محصولات محبوبی مانند لپ تاپ، پلی استیشن 5، آیفون 13 و … را خریداری کنند. تقریبا رایگان

توجه داشته باشید که دیجی کالا اعلام کرد بهترین و جذاب ترین تخفیف ها را از طریق پیامک به اطلاع مشتریان خود خواهد رساند.

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.