پنج بهترین برنامه اندروید برای کنترل از راه دور کامپیوتر

اگر برنامه اندرویدی مناسبی برای کنترل از راه دور کامپیوتر می شناسید که در این مقاله ذکر نشده است، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

احتمالاً روی تخت خود فیلمی را تماشا کرده اید و می خواهید صحنه را کمی به جلو یا عقب ببرید. اما ماوس و کیبورد در دسترس نیستند. در این مواقع می توانید از اپلیکیشن Unified Remote استفاده کنید که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون نیاز به موس یا کیبورد کنترل کامل کامپیوتر را در اختیار داشته باشد.

شاید بتوان Anydesk را به عنوان بهترین برنامه کنترل کامپیوتر از راه دور معرفی کرد. این برنامه بدون نیاز به نصب یا حتی ایجاد حساب کاربری امکان دسترسی از راه دور را به کاربر می دهد.

  • چگونه می توانم کامپیوتر خود را بدون ماوس یا صفحه کلید کنترل کنم؟

    با استفاده از نرم افزار محبوبی که در این مقاله به آن اشاره کردیم می توانید به هر کامپیوتری که می خواهید متصل شوید و کنترل آن را در دست بگیرید. اما به یاد داشته باشید که ابتدا باید نرم افزار را روی دستگاه های سرور و کلاینت نصب کنید.

  • بهترین نرم افزار برای دسترسی به کامپیوتر از راه دور چیست؟

    ریموت یکپارچه

    قیمت: رایگان / 4.99 دلار

    خوشبختانه تیم توسعه توجه ویژه ای به افزودن ویژگی های جدید و ایجاد افزونه های جدید برای ارتباط با نرم افزارهای مختلف در زمان کوتاه دارد. علاوه بر این، به راحتی می توانید نسخه سرور را در تمامی سیستم عامل های دسکتاپ و نسخه موبایل را در اندروید، iOS و حتی ویندوز فون داشته باشید. بنابراین، اگر به دنبال برنامه ای برای کنترل در زمان دوری از رایانه هستید، Unified Remote یکی از بهترین انتخاب ها است.

    بخوانید  استودیوی Bluepoint Games سخت در حال کار روی بازی جدید است

    اپلیکیشن Unified Remote را می توان یکی از جامع ترین بسته های کنترل از راه دور ویندوز دانست. در کنار این اپلیکیشن ابزارهای مختلفی ارائه شده است که به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی اپلیکیشن های مختلف را روی سیستم عامل دسکتاپ خود با گوشی هوشمند کنترل کند. علاوه بر این، می‌توانید دکمه‌های اختصاصی را با یک عملکرد خاص از طریق صفحه قفل دستگاه یا به عنوان یک ویجت در صفحه اصلی تلفن ایجاد کنید.

    سوالات متداول زومیت