استودیوی Bluepoint Games سخت در حال کار روی بازی جدید است


پیتر دالتون، مدیر ارشد فناوری Bluepoint Games در توییتر درباره استخدام چندین عضو تیم برای ادامه کار روی بازی جدید صحبت کرد.

پس از اینکه Bluepoint Games در سال 2021 توسط سونی خریداری شد و به PS Studios پیوست، رئیس استودیو گفت که اعضای تیم روی “محتوای اصلی” کار می کنند. حال طبق آخرین اخبار بازی، رئیس بخش فناوری Bluepoint Games مدعی شده است که این استودیو در حال کار بر روی پروژه جدیدی است و در حال استخدام بازی سازان در چندین بخش است.

از سال 2015 تا 2020، نسخه های بهبود یافته چندین بازی توسط Bluepoint Studio منتشر شد. مجموعه بازسازی شده از سه گانه اصلی Uncharted، بازسازی Gravity Rush، بازسازی Shadow of the Colossus و بازسازی Demon’s Souls. پس از پیوستن بلوپوینت گیمز به استودیوی پلی استیشن، تا به امروز شاهد سکوت اعضای آن در رابطه با پروژه جدید بودیم. اما چند هفته پیش با انتشار تصویری توسط Bluepoint Games برای تبریک اعیاد سال نو متوجه شدیم که این استودیو به بازی جدید خود اشاره کرده است.

پیر دالتونمدیر تیم فناوری استودیو بلوپوینت با توجه به اینکه در روزهای اخیر چندین بازی ساز بیکار شده اند، با انتشار این پیام در توییتر نوشت: ما سخت روی پروژه بعدی خود کار می کنیم و فرصت های شغلی زیادی را ارائه می دهیم. علاقه مند به کار با برنامه نویسان رندر، اگر علاقه مند هستید، خوشحال می شویم که با ما تماس بگیریم.”

وقتی کسی از او پرسید: “چه زمانی می دانیم که روی چه محصولی کار می کنید؟” دالتون پاسخ داد: «وقتی زمان مناسب باشد. “همه چیزهای خوب زمان می برد.”

بخوانید  عرضه Horizon Forbidden West در پلی استیشن پلاس باعث کاهش فروش شد

خرید Bluepoint Studio توسط سونی

حجم شایعات مربوط به پروژه فعلی استودیوی بلوپوینت گیمز به مرور زمان به قدری افزایش یافته که ذکر همه آنها از حوصله این مقاله خارج است. در هر صورت باید منتظر ماند و دید سونی چه زمانی از بازی جدید سازندگان بازسازی Demon’s Souls رونمایی می کند.