پلی استیشن 5 پرو احتمالا یک درایو جداگانه و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت

طبق گزارش ها، کنسول پلی استیشن 5 پرو دارای یک درایو دیسک جداگانه و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود.

تام هندرسون از رسانه Insider Gaming، علاوه بر گزارشی مبنی بر افزایش 28 درصدی حافظه سیستمی پلی استیشن 5 پرو نسبت به مدل پایه، همچنین اعلام شد که این کنسول دارای دیسک درایو مجزا و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. این گزارش نشان می دهد که این ویژگی ها پلی استیشن 5 پرو را در رقابت با آخرین مدل پلی استیشن 5 که دارای درایو بلوری قابل جابجایی است، حفظ می کند.

طبق شایعات، پلی استیشن 5 پرو در حال حاضر با SDK نسخه 9.0.0 در حال اجرا است و کیت های توسعه آن از سپتامبر 2023 در دسترس استودیوهای شخص اول سونی قرار گرفته است. به نظر می رسد نسخه 10.0.0 SDK پاییز امسال عرضه شود. که گفته می شود هدف همگام سازی است.با راه اندازی کنسول. این جالب است زیرا شایعات قبلی به عرضه سخت‌افزار در تعطیلات 2024 اشاره می‌کردند، اما همانطور که هندرسون قبلاً اشاره کرد، این تاریخ انتشار ممکن است به دلیل عدم وجود بازی‌های انحصاری بزرگ به تعویق بیفتد.

سایر جزئیات ادعا شده شامل اجرای ACV با سرعت ساعت بالاتر در پلی استیشن 5 پرو نسبت به مدل فعلی است، در حالی که کتابخانه ACM 35 درصد عملکرد بهتری ارائه می دهد. علاوه بر این، این کنسول دارای 30 ماژول WGP و یک سایه زن عبوری BVH8 است. به صورت انحصاری اجرا شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فروش روزانه پلی استیشن 5 در سال 2023 چشمگیر بوده است