پلی استیشن وضعیت جدیدی از بازی را با تمرکز بر Final Fantasy XVI اعلام کرد

پلی استیشن حالت جدیدی از بازی را با تمرکز بر Final Fantasy XVI ارائه خواهد کرد که شامل بیش از 20 دقیقه گیم پلی ضبط شده جدید است. تاریخ پخش پنجشنبه، 13 آوریل، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی / 5 بعد از ظهر به وقت شرقی است.

اگر هنوز نسخه‌ای را انتخاب نکرده‌اید، راهنمای پیش‌سفارش Final Fantasy XVI ما را بررسی کنید.

Final Fantasy XVI قرار است در تاریخ 22 ژوئن برای پلی استیشن 5 عرضه شود. این بازی به مدت شش ماه در انحصار PS5 باقی خواهد ماند، اما یوشیدا گفت که بازیکنان نباید بلافاصله پس از انقضای انحصاری نسخه PC انتظار داشته باشند. یوشیدا می‌گوید: «روشن می‌کنم… نسخه PC تا شش ماه دیگر عرضه نمی‌شود.

قبل از عرضه Final Fantasy 16، Square Enix یک جریان دائمی از اطلاعات در مورد بازی منتشر کرد. ما می دانیم که چقدر طول می کشد – 80 ساعت – و می دانیم که این یک محیط فانتزی تاریک است که بر خلاف مبارزات مبتنی بر اکشن است. به نبردهای نوبتی، دارای ایکون های عظیم. نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده FF16 گفت که تیم برای جذب بازیکنان جوان‌تر، مسیری اکشن‌محورتر را انتخاب کرد. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید پیش‌نمایش Final Fantasy 16 را از GameSpot مشاهده کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پلی استیشن، به گفته a پست وبلاگ، با محیط فانتزی تاریک FF16، Eikons و Dominants، «سیستم رزمی پر زرق و برقی که در تریلرهای اولیه به تصویر کشیده شد» و موارد دیگر برخورد خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا State of Play صرفاً بر روی FF16 تمرکز خواهد کرد یا اعلان‌ها و بازی‌های دیگری ظاهر خواهند شد.

بخوانید  35 فیلم بازی ویدیویی در دست ساخت: چند تا از آنها واقعاً منتشر خواهند شد؟