پروژه 007 شرکت IO Interactive داستان تبدیل شدن جیمز باند به مامور 007 را روایت می کند.

به تازگی استودیو IO Interactive جزئیات جدیدی از پروژه بعدی خود را اعلام کرده است. این بازی در حال توسعه که در حال حاضر با نام Project 007 شناخته می شود، بر اساس سری جیمز باند ساخته خواهد شد. اگرچه خبر ساخت این بازی در سال 2020 اعلام شد، اما سازندگان از آن زمان تاکنون سکوت اختیار کرده اند. برخی از اعضای تیم در این زمان بیشتر بر روی تثبیت و گسترش سری Hitman متمرکز بودند. اکنون به نظر می رسد که IO Interactive تصمیم گرفته است تا برخی از جزئیات پروژه 007 را با طرفداران به اشتراک بگذارد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخیرا کریستین الوردام و هاکان آبراک، مالکان استودیو IO Interactive به Eurogamer گفتند که چگونه ایده ایجاد پروژه 007 شکل گرفت. لردام گفت: “اول از همه، باید بگویم که کار با Eon Productions، تیمی که پشت تمام تولیدات جیمز باند قرار دارد، به معنای واقعی کلمه الهام بخش است.” به نظر من این همکاری عجیب است. چون من به دفاع از مالکیت معنوی هیتمن عادت کرده‌ام و فکر می‌کنم وقتی دیگران می‌خواهند پروژه‌هایی با مالکیت معنوی ما انجام دهند، احساس مسئولیت در قبال آن وجود دارد.”

به گفته Lordam، پروژه 007 شامل داستان اصلی جیمز باند خواهد بود و Eon Productions به IO Interactive اجازه می دهد تا یک جیمز باند جدید برای مخاطبان بازی خود ایجاد کند. سازندگان هیتمن برای خلق این داستان از داستان سریال جیمز باند که طی دهه ها توسط بازیگران مختلف بازی شده است، الهام خواهند گرفت.

بخوانید  کاهش قیمت Elden Ring و Last of Ace در تخفیف های زمستانی پلی استیشن
Studio IO Interactive تایید کرده است که Project 007 روایتگر داستان جدیدی است که منشا شخصیت جیمز باند را نشان می دهد.

تاکنون جزئیات کمی از داستان یا گیم پلی Project 007 منتشر شده است. البته اخیراً یک آگهی استخدام از IO Interactive دیده شده است که طبق توضیحات آن، پروژه 007 از سبک داستان گویی در بازی sandbox استفاده خواهد کرد. این بازی هنوز نام یا تاریخ انتشار ندارد و انتظار نمی رود تا سال 2025 منتشر شود.

ابراک در این باره توضیح داد: این بازی محصولی است که می توان آن را در کنار تلویزیون، سینما یا هر اثر دیگری قرار داد. و اینکه داستان اصلی خود را دارد. این پروژه شروع یک مسیر جدید خواهد بود و امیدواریم اثری باشد که گیمرها آن را به عنوان اثر خود بشناسند.”