شایعه: بازی Assassin’s Creed Codename Red دارای 2 شخصیت سامورایی و شینوبی است.


تام هندرسون ادعا کرد که Assassin’s Creed Codename Red دارای دو شخصیت قابل بازی، سامورایی و شینوبی است.

یوبی سافت جزئیات زیادی در مورد Assassin’s Creed Codename Red منتشر نکرده است. اگرچه در ماه دسامبر گزارش هایی مبنی بر مشکلات توسعه بازی منتشر شد، اما به نظر می رسد بازی در شرایط خوبی قرار دارد و طبق ادعا تام هندرسون از Insider Gaming Media، دو قهرمان قابل بازی خواهد داشت. با این حال، در میان جدیدترین تازگی های بازی، متوجه می شویم که این شخصیت ها احتمالا سامورایی و شینوبی خواهند بود.

در حالی که جزئیات بیشتری از این شخصیت ها در دسترس نیست، تیزر منتشر شده توسط یوبی سافت، شخصیت سامورایی زن از Assassin’s Creed Codename Red را نشان می دهد. شایعات حاکی از آن است که شینوبی یک پناهنده آفریقایی است که فرقه قاتل را انتخاب کرده است. که به خوبی با شایعات قبلی پروژه متمرکز بر مخفی کاری مطابقت دارد. ظاهرا استودیو Ubisoft Quebec رویکرد مشابهی را برای گیم پلی Splinter Cell و Hitman در پیش گرفته است.

بازیکنان می توانند در چمن های بلند پنهان شوند، اجساد را پنهان کنند، و چراغ ها را خاموش کنند تا سایه خود را پنهان کنند. اگرچه AC Codename Red برای انتشار در پاییز 2024 برنامه ریزی شده است، اما رونمایی کامل آن احتمالاً به این زودی ها اتفاق نخواهد افتاد. Gaming Insider گزارش داد که تمرکز فعلی یوبی سافت نشان دادن گیم پلی Assassin’s Creed Mirage و معرفی بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus است.

بخوانید  Discord از توسعه دهندگان دعوت می کند تا بازی های قابل پخش مستقیماً در برنامه خود ایجاد کنند