استراحت از سریال جان ویک بعد از قسمت چهارم

John Wick: Chapter 4 برای اکران در 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برنامه ریزی شده است که جمعه این هفته است و این فیلم اکشن مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است اما بسیاری از طرفداران 5 سوال در مورد جان ویک دارند. آنها انجام می دهند و اکنون در آخرین اخبار سینما و تلویزیونطرفداران جان ویک احتمالا باید کمی بیشتر برای قسمت پنجم این مجموعه صبر کنند. چاد استاهلسکی، کارگردان مجموعه جان ویک، می‌گوید که او و کیانو ریوز اکنون کار با دنیای سینمایی جان ویک را تمام کرده‌اند.

استاهلسکی در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر گفت که قرار است به جان ویک استراحت بدهند. او اضافه کرد که Lionsgate، استودیو پشت فرنچایز جان ویک، قطعا برنامه‌هایی برای آینده این فرنچایز دارد، اما او در حال حاضر نمی‌داند یا علاقه‌ای به صحبت در مورد آنها ندارد. استالسکی ادامه داد که اگر John Wick: Chapter 4 یک موفقیت بزرگ باشد، در آن زمان است که او و کیانو ریوز باید در مورد فیلم بعدی جان ویک صحبت کنند.

چاد استاهلسکی در کارگردانی جان ویک

چاد استاهلسکی کارگردان جان ویک گفت که او و کیانو ریوز قصد دارند بعد از قسمت چهارم استراحت کنند.

استاهلسکی گفت: “من و کیانو یک سفر طولانی به توکیو خواهیم داشت و سپس به اسکاچ بار در هتل امپریال می‌رویم، می‌نشینیم و فکر می‌کنیم درباره فیلم بعدی جان ویک چه فکر می‌کنیم.” ما ایده‌هایمان را روی دستمال‌ها می‌نویسیم در حالی که نوشیدنی می‌خوریم، و اگر این ایده‌ها ماندگار شود، شاید فیلم را بسازیم.»

همچنین فیلمبرداری و تولید بالرین با بازی آنا دی آرماس که اسپین آف جان ویک است در حال انجام است که در آن شاهد بازگشت کیانو ریوز نیز خواهیم بود. علاوه بر این، سریال Continental برای پخش از شبکه طاووس در دست ساخت است. Lionsgate قبلا تولید John Wick 5 را تایید کرده بود، اما به نظر می رسد در حال حاضر حداقل آنها بر روی پروژه های دیگر در دنیای John Wick تمرکز خواهند کرد و داستان اصلی در حال حاضر با John Wick: Chapter 4 کامل شده است.

بخوانید  5 بازی ارباب حلقه ها در 24 ماه آینده عرضه خواهند شد و یکی از آنها همچنان یک راز باقی مانده است

ریوز کیانو مثل جان ویک ایان مک شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لنس ردیک، رینا ساویاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگارد، شامیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگران فیلم John Wick: Chapter 4 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند سه قسمت اول جان ویک، چاد استاهلسکی او برای کارگردانی جان ویک 4 نیز بازگشته است. شی هیتن و مایکل فینچ آنها مأمور نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن شدند.