پخش تیزر نام بسته الحاقی Crucible Path of Exile

Path of Exile هم‌اکنون به‌صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است و کاربران پلتفرم‌های نسل نهم می‌توانند با استفاده از سازگاری به عقب آن را تجربه کنند.

اگرچه توسعه‌دهنده Path of Exile اشاره‌ای به انتشار به‌روزرسانی‌های متعادل کننده در کنار محتوای الحاقی این بازی نکرده است، اما باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشیم. بازی Grinding Gear در گذشته تایید کرده بود که هیچ برنامه‌ای برای بازسازی کامل مکانیک بازی یا تعادل جزئی در آینده ندارد.

استودیو Grinding Gear Games با انتشار تیزر کوتاهی از بسته الحاقی Crucible برای Path of Exile رونمایی کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دانلود فیلم آپارات

توسعه‌دهنده بازی Path of Exile جزئیات بیشتری در مورد این بسته اضافی در تاریخ 10 آوریل 1402 (30 مارس 2023) در کانال Twitch خود به اشتراک خواهد گذاشت. همزمان کریس ویلسونبنیانگذار و مدیرعامل Grinding Gear Games، آماده پاسخگویی به سوالات طرفداران در طول یک جلسه پرسش و پاسخ، علاوه بر ارائه جزئیات در مورد لیگ چالش جدید و محتوای آن است.

بازی Grinding Gear سرانجام نام بسته الحاقی بعدی Path of Exile را اعلام کرد. این بسته الحاقی که Crucible نام دارد قرار است در تاریخ 18 آوریل 1402 (12 آوریل 2023) برای پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. سازندگان یک تیزر کوتاه برای معرفی این بسته الحاقی منتشر کردند که در آن شاهد مواد مذاب و مجسمه ای عظیم هستیم.

بخوانید  فیلمنامه سریال God of War و Horizon در حال نگارش است