اضافه شدن سه بازیگر جدید به گروه بازیگران فصل دوم سریال ارباب حلقه ها

از مهرماه گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم آغاز شده است سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power به طور رسمی در انگلستان آغاز شده است و طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونسه بازیگر دیگر به جمع بازیگران فصل دوم سریال ارباب حلقه ها اضافه شدند. کایران هندز با سابقه بازیگری در سریال Game of Thrones و فیلم بلفاست، روری کینر با سابقه بازیگری در سریال های جیمز باند و سریال Penny Dreadful تانیا مودی با سابقه بازیگری در Star Wars: The Rise of Skywalker، سه بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت اضافه شدند.

آمازون به تازگی از اضافه شدن سه بازیگر جدید به فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power خبر داده است.

  کایران هایندز، روری کینیر و تانیا مودی

در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها قرار است شاهد شخصیت جدیدی به نام سیردان باشیم که از او به عنوان یکی از قدیمی ترین و داناترین الف ها یاد می شود اما هنوز بازیگر این شخصیت انتخاب نشده است. فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power همانند فصل اول در 8 قسمت تولید و در آمازون منتشر خواهد شد. اتفاقات این سریال در دوره دوم رخ می دهد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه ها حدود 465 میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در 5 فصل ساخته و از آمازون پخش شود.

مرفید کلارک، چارلی ویکرز، رابرت آرامائو، سام هازلدین، گابریل آکوادیک، یاسن آتور، بن دنیلز، آملیا کنورثی، نیا تول، نیکلاس وودسون، اولیویر آلوین ویلسون، استوارت باومن، گاوی سینگ گرا، ویلیام چاب، کوین الدون، آیا کین، سلینا لو و کالوم لینچ از بین بازیگران فصل دوم سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت در این سریال به ایفای نقش می پردازند. همچنین جی دی پین و پاتریک مک کی، خالقان و مجریان سریال ارباب حلقه ها، برای اجرای فصل دوم این سریال بازگشته اند.

بخوانید  برای وضوح بیشتر حرکت در بازی های رقابتی، فناوری ULMB 2 انویدیا را معرفی می کنیم