بیش از یک میلیون نفر در Diablo 4 Beta به سطح 20 می رسند و یک توله را نجات می دهند



نسخه بتای دسترسی زودهنگام Diablo IV به پایان رسیده است و الف طرح مردم شرکت کردند چقدر؟ خوب، اکنون می دانیم که بیش از یک میلیون است. بلیزارد در توییتر گفت که بیش از یک میلیون نفر حداقل به سطح 20 رسیده اند که به آنها پاداش ویژه ای می دهد.

همه کسانی که به سطح 20 (از 25 در بتا) می رسند، آیتم Beta Wolf Pack را دریافت می کنند که شامل یک توله سگ کوچک و بامزه است. در زیر می توانید مقاله را مشاهده کنید. همانطور که قبلاً اعلام شد، تمام پیشرفت‌های بتای دسترسی زودهنگام به بتای باز این هفته منتقل می‌شود، بنابراین هرکسی که هنوز به سطح 20 نرسیده است، می‌تواند برای کسب آیتم به جلو ادامه دهد.

وقتی Diablo IV در ماه ژوئن عرضه شود، Beta Wolf Pack برای بازیکنان باز خواهد شد.

در اخبار دیگر، اگر 1 میلیون بازیکن بتا Diablo IV وجود داشته باشد که به سطح 20 رسیده باشد، احتمالاً به این معنی است که تعداد بازیکنان بسیار بیشتر بوده است. با این حال، بلیزارد رقمی را اعلام نکرد. در هر صورت، مطمئناً این آخر هفته که بتای باز از 24 تا 26 مارس برگزار می شود، رشد خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نسخه بتای Diablo IV، گردآوری راهنماهای GameSpot’s Diablo IV را برای کسب اطلاعات در مورد هر چیزی که باید بدانید را بررسی کنید. پیشرفت از Early Access Beta از طریق Open Beta ادامه دارد، بنابراین بازیکنانی که وارد اولین آخر هفته شده‌اند می‌توانند با شخصیت‌های موجود خود به پیشروی ادامه دهند. برای اطلاعات بیشتر، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد نسخه بتای Diablo IV بدانید آمده است.

بخوانید  رکورد فوق‌ العاده بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در تعداد بازیکنان

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.