فیلمنامه سریال God of War و Horizon در حال نگارش است


کاترین پوپ در نمایشگاه CES 2024 تایید کرد که سری God of War و Horizon Zero Dawn در مرحله فیلم‌نامه‌نویسی هستند.

در CES، سونی درباره اقتباس‌های فیلم و تلویزیون پلی‌استیشن، از فیلم تحسین‌شده The Last of Us از HBO گرفته تا Twisted Metal و Gran Turismo سرگرم‌کننده Peacock صحبت خواهد کرد. کاترین پاپرئیس بخش تلویزیون سونی پیکچرز، عملکرد تماشاگران قوی Last of Ace و Twisted Metal را برجسته کرد که هر دو برای فصل دوم بازگشته اند.

کاترین پوپ تایید کرد که God of War از Amazon Prime Video و Horizon Zero Dawn از نتفلیکس در حال نگارش هستند و هر دو در حال تولید هستند.

ریف جودکینز، خالق مجموعه چرخ زمان به عنوان نمايشگر سريال خداي جنگ فعاليت مي كند. در حالی که مارک فرگوس و اوتسبی فالکونفیلمنامه نویسان نامزد اسکار فیلمنامه را می نویسند. انتظار می رود این سریال ماجراهای کریتوس در نورس را دنبال کند که با God of War در سال 2018 آغاز شد.

استیو بلکمنخالق مجموعه آکادمی چتر، مجری برنامه اقتباسی Horizon TV است. این سریال ماجراهای الوی، یک جوان رانده شده به نام بک را دنبال می کند که مصمم به کشف رازهای دنیای پسا آخرالزمانی است که توسط موجودات غول پیکر پراکنده شده است. در گذشته اسد قزلباشرئیس پلی استیشن پروداکشنز اعلام کرد که دو سری God of War و Horizon همان مسیر سری The Last of Us را طی خواهند کرد.

در نمایشگاه CES 2024، سونی تریلر جدیدی از نسخه PC بازی Horizon: Forbidden West را با طرفداران به اشتراک گذاشت که ویژگی‌های Nvidia RTX مانند DLSS 3، Nvidia Reflex و DLAA را نشان می‌دهد. این نسخه از اکتبر 2023 برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس بوده و در زمان نامعلومی در سال 2024 در فروشگاه اپیک گیمز و استیم در دسترس خواهد بود. استودیو Nixxes Software وظیفه انتقال بازی به رایانه شخصی را بر عهده دارد.

بخوانید  همه مکان‌های Lilith Dry Steppe Altar در Diablo 4

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر