میراث هاگوارتز بیش از 22 میلیون نسخه فروخته است


برادران وارنر اعلام کرد که بازی نقش‌آفرینی جهان باز Hogwarts Legacy رکورد فروش جدیدی را به ثبت رسانده است.

Hogwarts Legacy یکی از جنجالی ترین بازی های منتشر شده در سال 2023 بود. رولینگ، نویسنده کتاب های هری پاتر ملاقات کرد. با این حال، طرفداران با استقبال فوق العاده ای از این بازی مواجه شدند، به طوری که جدیدترین اثر استودیو نرم افزاری Avalanche جزو بزرگترین و پرفروش ترین بازی های سال گذشته است.

اخیرا دیوید حدادمدیر عامل WB Games در مصاحبه ای جدید تایید کرد که Hogwarts Legacy تا پایان سال 2023 بیش از 22 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است. به احتمال زیاد پورت Nintendo Switch این بازی که در پایان سال گذشته منتشر شد، سهمی داشته باشد. به طور قابل توجهی ارقام فروش خود را افزایش دهد.

دیوید حداد در مصاحبه ای درباره موفقیت تجاری هاگوارتز Legacy گفت: “من نه تنها به فروش خوب بازی افتخار می کنم، بلکه از رضایت طرفداران نیز خوشحالم. این بازی داستان های هری پاتر را به شیوه ای جدید زنده کرد و به بازیکنان اجازه داد نقش منحصر به فرد خود را در دنیای جادویی و داستان فانتزی سری بازی کنند. این هدفی است که تیم Avalanche Software هنگام توسعه بازی در نظر داشت و من معتقدم دستاورد آن چیزی است که Hogwarts Legacy را به پرفروش‌ترین بازی سال گذشته در سراسر جهان تبدیل کرد. معمولاً این موفقیت ها با دنباله ها به دست می آیند و ما بسیار مفتخریم که نسخه اول یک سری تا این حد موفق بود.

بخوانید  حل مشکل شناسایی نشدن آیفون توسط آیتونز + رفع ارور 0xE8000065

برادران وارنر در می 2023 اعلام کرد که فروش میراث هاگوارتز از 15 میلیون نسخه فراتر رفته و بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است. بنابراین بازی با نرخ بسیار خوبی به فروش خود ادامه می دهد. با توجه به اینکه آگهی‌های شغلی اخیر Avalanche Software به توسعه یک بازی بزرگ AAA اشاره می‌کند، بسیاری از طرفداران انتظار دارند این پروژه دنباله‌ای بر بلاک‌باستر میراث هاگوارتز باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر