سامسونگ از مانیتور سه بعدی با قابلیت اجرای بازی های VR بدون هدست رونمایی کرد


سامسونگ مانیتور جدیدی را با عنوان مانیتور گیمینگ 2D/3D سامسونگ معرفی کرده است که دارای حالت سه بعدی بدون نیاز به عینک است. این مانیتور همچنین قابلیت اجرای بازی های VR را بدون هدست دارد که سامسونگ اعلام کرده است که با بازی ها و تجربیات موجود VR سازگار است.

این مانیتور هنوز در حال توسعه است، اما سامسونگ از این فرصت استفاده کرد و فناوری جدید را در رویداد First Look خود در آستانه CES آخر هفته در لاس وگاس به نمایش گذاشت. این مانیتور دارای دو دوربین برای ردیابی حرکات چشم و سر است که در حالت سه بعدی برای بهینه سازی جلوه های سه بعدی استفاده می شود. از حالت سه بعدی نیز می توان برای ارتقای محتوای دیگر استفاده کرد و مانیتور دارای یک رابط کاربری تخصصی برای ناوبری سه بعدی است.

شرحی ارائه نشده است

فناوری ردیابی چشم این مانیتور همچنین به بازی های VR بدون نیاز به هدست VR اختصاصی کمک می کند، با مانیتور که می تواند «بازی ها، تجربیات و محتوای واقعیت مجازی موجود» را مدیریت کند. سامسونگ می‌گوید این مانیتور با Steam VR سازگار است و در حال تضمین مشارکت برای محتوای بازی‌های سه‌بعدی با «ناشران قابل‌توجه بازی» است که هنوز نامش مشخص نشده است.

سامسونگ می گوید اطلاعات بیشتری در مورد مانیتور 2D/3D «آخر در سال 2024» خواهد داشت. با توجه به اینکه این محصول هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد، باید دید که قیمت مانیتور در مقایسه با هدست های واقعیت مجازی مختلف در بازار چگونه است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پیوستن بازیگر سریال Good Place به فیلم Ant-Man 3 برای بازی در یک نقش مرموز