پاسخ به مشکلات و سوالات متداول درباره بازی بتل رویال Call Of Duty: Warzone

گیم پلی وارزون روی موبایل به چه شکل خواهد بود؟ با این حساب هرقدر هم که قدرت پردازش دستگاه قوی میشود، اما به خاطر نداشتن پردازنده گرافیکی ابرقدرت، همیشه اجرای بازیهای ویدیویی با گرافیک در حد کنسولهای نسل هشتمی روی گوشیهای هوشمند یک اقدام سخت خواهد بود. اما صبر کن! حتی میتونی دید خودت رو بهتر از این هم بکنی. اما اکتیویژن و اینفینیتی وارد هیچ ایدهای نداشتند که شدت این واکنش منفی قرار بود چقدر باشد، در حدی که حتی آن ریمستر هم نتوانست کمکی به بهود نظرات کند. بدون شک شرکت Gameloft در این زمینه پیشرو بود و از همان دوره گوشیهای جاوا نیز بازیها و عناوین مختلفی مانند Medal of Honor را برای آن عرضه میکرد. اما پایه کار با این بازی گذاشته شد تا پلهها برای ساخت و عرضه عنوان Call of Duty: Legends of War فراهم شود. اکشن هیجانی سری ندای وظیفه از استودیوی Infinity Ward، خالقان این سری تحسین برانگیز بازی Call of Duty 4 Modern Warfare جذاب ترین و سینمایی ترین اکشی که تاکنون تجربه نموده اید را به نمایش می گذارد.

با این وجود اگر از این مورد هم بگذریم، همه چیز به آن بستگی دارد که سازندگان تا چه حد بازی خود را بهینهسازی شده و مناسب برای گوشیهای هوشمند بسازند. این ویپیان بیش از 700 سرور در 70 کشور دارد در این 700 سرور بیش از 200 هزار آیپی ادرس وجود دارد که شما میتوانید از آنها استفادهکنی. به جز خلبان سفینه، چند نفر دیگر نیز در سفینه هستند که شما میتوانید هر کدام را به یک اتاق (اتاق موشک، اتاق سپر، اتاق موتور و …) بفرستید تا از آن مراقبت کنید، آن را بهبوبد دهید و در هنگام جنگ با دشمنان آن را تعمیر کنید. ایر دراپها یکی از Scorestreaksهای بازی است که شما میتوانید در مسابقه چند نفره با رساندن امتیاز خود بهسطح مشخص درخواست کمک هوایی کنید. در بین انواع بازیهایی که این کمپانی تولید کرده است، کالاف دیوتی بهترین محصول در بین آنها بوده است. این بازی که با همکاری تیم استودیو بازیسازی معروف Tencent ساخته شده، مجموعه ای از نقشه های پرطرفدار و شخصیت های آشنا و اسلحه های شناخته شده نسخه های مختلف کالاف دیوتی را در قالب یک تجربه حماسی و هیجان انگیز به موبایل آورده است.

بخوانید  نقد بازی کالاف دیوتی موبایل با تمام نکات و جزییات | 1gamer
بدین ترتیب نیز وقتی سال آینده تغییرات اساسی ایجاد شده و نسخه جدید وارزون با انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 در اختیار کاربران قرار بگیرد، وارزون قبلی با همان مکانیزم در اختیار کاربران موبایلی قرار میگیرد؛ یا حداقل این منطقیترین راه برای توضیح این مسئله خواهد بود. بازی Call of Duty: Mobile از سال ۲۰۱۸ در فاز بتا و سپس در ۲۰۱۹ به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گرفت و تا امروز توانسته است تا به صورت میانگین، ماهیانه بالای ۵۰ میلیون بازیکن از کشورهای مختلف جهان را در سرورهای خود مشغول به رقابت کند. عنوان Legends of War در واقع همان چیزی است که ما امروزه به نام Call of Duty: Mobile میشناسیم؛ عنوانی که پایه و اساس گیم پلی آن از ترکیبی از عناوین مختلف و قدیمی سری گرفته شده و نقشههای خاطرهانگیزی مانند Rust یا Crash از ساختههای استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و تری آرک (Treyarch) را در اختیار کاربران قرار میدهد. بازی های ما در دسته بندی های مختلفی دیده میشود مانند بازی آنلاین فکری , بازی جنگی , بازی پسرانه , بازی دخترانه , بازی جنگی و بازی رانندگی .

بعلاوه این نمایشگر نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد که باعث میشود تصویری که نمایش میدهد در مقایسه با اندازهی استاندارد دیگر نمایشگرها طول بیشتری داشته باشد و در نتیجه میتواند محتوای بیشتری را به نمایش بگذارد.حتماً شما هم میدانید این مورد در بازیهای رقابتی تا چه اندازه میتواند تأثیرگذار باشد. لازم به ذکر است که وارزون موبایل احتمالا همان عنوان بتل رویالی خواهد بود و بخش Multiplayer و Zombies ندارد، به همین خاطر هم قاعدتا کالاف دیوتی موبایل به راه خود ادامه خواهد داد؛ بخصوص اینکه Call of Duty: Mobile حتی داستان متفاوتی را در مقایسه با نسخه کنسولی دارد و میتواند خود یک بازی جداگانه باشد که صرفا از جزئیات منبع خود استفاده میکند. اما هرگز بعید نیست که حداقل هنگام عرضه نسخه بتا یا اصلی، شاهد پیشنیاز بودن جدیدترین پرچمداران برای اجرای بازی Warzone Mobile باشیم. بازی World in Conflict در ادامه استقبال منتقدین، با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شد و طی هفته اول عرضه توانست به صدر لیست پرفروشترین بازیهای هفته در کشورهای آلمان، آمریکای شمالی و استرالیا برسد.

بخوانید  خدمات شبکه پشتیبانی شبکه خدمات شبکه در تهران مشاوره شبکه
این سلاح ها امکانات مختلفی مانند ایردراپ، پهباد، موشک و … شما در این بازی با دو نوع کنترل مختلف سر و کار دارید که هرکدام ویژگی های کاربردی و منحصر به فردی دارند. این اتفاق در حقیقت خیلی امکان بیشتری برای رخ دادن دارد، چراکه وقتی اکتیویژن رسما درباره ساخت این بازی نوشت، لفظ وارزون موبایل مستقیم به کار نرفته و ظاهرا همان Call of Duty: Warzone که روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس اجرا میکنید، قرار است تا به دست کاربران موبایلی برسد! برای انتخاب استراتژی مناسب در این حالت مقاله «راهنما بازی Call Of Duty Warzone | تفاوتهای حالت انفرادی با گروهی» به شما پیشنهاد میکنیم. طی کمپین WWII بازیکن در نقش چندین شخصیت مختلف قرار میگرفت، اما شخصیت اصلی بازی رونالد دنیلز نام داشت که به همراه جوخه خود در عملیاتهایی تاریخی همچون پیادهسازی در نرماندی، آزادی پاریس و نبرد بولج شرکت میکرد. در حال حاضر بازی Call of Duty: Mobile گرافیک خوبی را به نسبت یک بازی موبایلی ارائه میکند، اما وارزون عملا عنوانی است که برای اجرای آن حداقل به یک پردازنده گرافیکی انویدیا 1080Ti خواهید داشت. بازیهای موبایلی به عقیده بسیاری از کاربران بسیار سخت هستند و عملا برخی فکر میکنند که فرد میتواند روی یک گوشی لمسی خوب بازی کند، هدف بگیرد و به صورت Quick Scope دشمن را اسنایپ کند!