وجود سیستم دیالوگ پویا در بازی Redfall

هاروی اسمیتمدیر استودیو Arkin اخیراً به GamesRadar گفته است که بازی Redfall دارای یک سیستم گفتگوی پویا است که چهار شخصیت داستان به صورت پویا بر اساس موقعیت و ترکیب تیم با هم تعامل دارند. علاوه بر این، شخصیت هایی که بیشتر همکاری می کنند، به تعامل نزدیک تر با یکدیگر ادامه می دهند و در نهایت Trust Buff را در دسترس قرار می دهند.

شخصیت های بازی Redfall در خیابان

اسمیت دقیقا توضیح نداد که مکانیک Trust Buff چیست، اما جای تعجب نیست که ببینیم استودیو Arcane عناصر روایی را با گیم پلی ترکیب می کند تا از آنها برای ایجاد مکانیک منحصر به فرد استفاده کند. البته بازی Redfall را می توان به صورت تک نفره تجربه کرد و بازیکنان می توانند آن را با سایر شخصیت های کنترل شده با هوش مصنوعی تجربه کنند. بنابراین، این سیستم گفتگوی پویا و مکانیک جدید گیم پلی احتمالاً فقط برای بخش Co-op در نظر گرفته شده است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

استودیو آرکین قصد دارد با تاکید بیشتر بر تیراندازی رزمی و ایجاد دنیای باز در بازی Redfall فرمول معمول آثار خود را از چند جهت متحول کند. پیشرفت دیگر، معرفی حالت همکاری برای تجربه داستان اصلی است که در آن بازیکنان می توانند کنترل چهار شخصیت منحصر به فرد را در دست بگیرند. البته، آرکین همیشه به توانایی خود در داستان‌گویی و تعامل بین شخصیت‌ها افتخار می‌کند و به نظر می‌رسد که با تمرکز بر حالت Co-op Redfall، این را فراموش نکرده است.

بخوانید  هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی با مشارکت گسترده همراه اول

Redfall برای نیمه اول سال 2023 برای پلتفرم های رایانه شخصی برنامه ریزی شده است و Xbox Series S Xbox Series X در دسترس خواهد بود. مشترکین سرویس اشتراک Game Pass می توانند از روز اول انتشار این بازی را تجربه کنند.

به گفته کارگردان Redfall، این بازی از سیستم گفتگوی پویا بین شخصیت ها استفاده خواهد کرد.

اسمیت افزود: «ما یک سیستم گفتگوی بسیار پویا داریم که در آن شخصیت‌ها با یکدیگر صحبت می‌کنند و بر اساس قهرمانانی که با آنها ارتباط برقرار می‌کنند، یکدیگر را می‌شناسند. ما یک سیستم مکانیکی داریم که هر چه شخصیت‌ها بیشتر با هم بازی کنند، دیالوگ‌هایشان صمیمی‌تر می‌شود و در نهایت ویژگی جدیدی از مکانیک بازی به نام Trust Buff را دریافت خواهند کرد.»