بهترین تم ها برای گوشی شیائومی + لینک دانلود

4

مرحله 4: روی گزینه Browse ضربه بزنید و تم دانلود شده را با فرمت mtz انتخاب کنید.
  • تم های رسمی گوشی شیائومی را دانلود و نصب کنید

    • شیائومی یکی از اولین شرکت هایی بود که از رابط کاربری اختصاصی برای گوشی های اندرویدی خود استفاده کرد. این رابط کاربری که MIUI نام دارد با طراحی متمایز و ویژگی های اضافی نسبت به اندروید خام از همان ابتدا با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. به گونه ای که بسیاری از طرفداران گوشی شیائومی زیبایی و طراحی MIUI را دلیل اصلی انتخاب خود عنوان می کنند.

      1

      مرحله 1: پس از یافتن و انتخاب تم مورد نظر، با لمس آن آن را باز کنید.
    • 2

      مرحله 2: تم Customize را وارد کنید.
    • 6

      مرحله 6: وارد برنامه رسمی تم های شیائومی شوید.
    • یکی از ویژگی های جالب رابط کاربری MIUI گوشی های شیائومی، مزیت هزاران تم مختلف با طراحی های متنوع است که تمامی کاربران با هر سلیقه ای را راضی می کند. برای دگرگونی کامل ظاهر نرم افزاری دستگاه، فقط کافی است در عرض چند ثانیه یک تم جدید روی گوشی خود تنظیم کنید و هفته ها از ظاهر جدید لذت ببرید. اگر پس از خواندن این مقاله عاشق گوشی های شیائومی و تم آنها شدید، بد نیست راهنمای خرید گوشی شیائومی را بخوانید و قدم به دنیای پر زرق و برق چینی بگذارید. با این حال، اگر از گوشی دیگری استفاده می‌کنید و فعلاً قصد تعویض آن را ندارید، همیشه می‌توانید با آشنایی با بهترین لانچرهای اندروید ظاهر جدیدی به دستگاه خود بدهید.

      5

      مرحله پنجم: به ترتیب دکمه های Start، Next، Finish و Install را انتخاب کنید.

      انیمیشن صفحه اصلی

      پسر اژدها

      قصر گمشده

      پس از اولین بار ورود به برنامه و فشردن دکمه Finish باید یکی از پوشه های گوشی خود را وارد کنید تا تم ها ذخیره شوند.

    • تم فانتزی با قهرمان انیمه عشق گمشده

      بهتر است یکی از کشورهای همسایه مانند افغانستان یا عراق را انتخاب کنید تا مشکل احتمالی برای خدمات تلفنی پیش نیاید. با این کار می توانید بلافاصله موضوع را تغییر داده و تنظیم کنید.

      8

      مرحله 8: با انتخاب تم دانلود شده و زدن دکمه اعمال، آن را روی گوشی تنظیم کنید.

    بهترین تم های 2022 برای گوشی های شیائومی

    دینامیک گربه سیاه

    تم کلاسیک و عالی برای همه

    2

    مرحله 2: تم مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • دسترسی به تم های زیبا و متنوع MIUI در گوشی های جدید شیائومی بسیار ساده است و با چند لمس صفحه نمایش و در منوهای دستگاه انجام می شود. برای ورود به قسمت تم گوشی های شیائومی می توانید از سه روش استفاده کنید:

    • برنامه تم ها را از منوی برنامه ها باز کنید
    • تم ها را از منوی تنظیمات گوشی باز کنید
    • باز کردن تم ها از طریق صفحه اصلی یا صفحه اصلی

    برای مشاهده و انتخاب تم های قبلی، کافی است دکمه Profile را در پایین صفحه لمسی فشار دهید و گزینه Themes را در صفحه باز شده انتخاب کنید.

    سفارشی کردن تم برای گوشی های شیائومی

    سیاه چاله

    1

    مرحله 1: برنامه ChaoMe Theme Editor را دانلود و نصب کنید.
  • علاوه بر این، می توانید هزاران موضوع را در اپلیکیشن Thems با وارد کردن کلمه مربوط به تم های مورد نظر خود در نوار جستجوی بالای صفحه جستجو کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

    در این مقاله با نحوه تغییر و تنظیم تم در گوشی های شیائومی آشنا می شویم. همچنین بهترین تم ها برای گوشی های شیائومی و نحوه دانلود و تنظیم تم های غیر رسمی را معرفی می کنیم. این آموزش برای انواع برندهای شیائومی، ردمی، پوکو و سایر زیرشاخه ها قابل اجرا است. به زومیت بپیوندید.

    نحوه تغییر تم گوشی های شیائومی

    1

    مرحله 1: وارد تنظیمات گوشی شوید.
  • 1

    مرحله 1: به بخش پروفایل بروید.
  • نوار وضعیت

    بنابراین می توانید تم ها را از برنامه های گوشی خود جستجو و باز کنید. همچنین، می‌توانید با باز کردن منوی تنظیمات و ضربه زدن روی آن، گزینه Themes را پیدا کنید. همچنین، کافی است یک نقطه خالی در صفحه اصلی گوشی را به مدت 2 ثانیه لمس کنید و روی نماد تصاویر پس زمینه در قسمتی که در پایین صفحه باز می شود ضربه بزنید، سپس Themes را در پایین صفحه وارد کنید. تمام روش های ذکر شده شما را به یک صفحه می رساند و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

    حل مشکل عدم دسترسی به تم گوشی شیائومی برای کاربران ایرانی

    تم برای گیک ها و دوستداران فناوری

    تم مینیمالیستی و ایده آل برای افراد ساده

    نوار وضعیت

    تم دخترانه و فانتزی بسیار محبوب

    همچنین در منوی پایین صفحه می توانید تصاویر پس زمینه، آهنگ زنگ و فونت مورد نظر خود را روی دستگاه تنظیم کنید.

    دانش آموزان مختلف

    یکی دیگر از ویژگی های جالب و کاربردی اپلیکیشن Xiaomi Phones Theme امکان شخصی سازی آن ها و تنظیم حالت ها و تم های مختلف برای قسمت های مختلف دستگاه است. می‌توانید حالت‌ها و سبک‌های مختلفی را برای صفحه قفل، نوار وضعیت، نمادها، بخش برنامه‌های مورد علاقه، انیمیشن راه‌اندازی و صدای راه‌اندازی تنظیم کنید و از ویژگی‌های ظاهری برنامه استفاده کنید. یکی از تم‌های دانلود شده برای هر کدام. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

    بشقاب مورد علاقه

    2

    مرحله 2: منطقه را در نوار جستجو تایپ کنید.
  • مشکی براق

    تم کلاسیک در دنیای فضایی

    ساکت و بی حرکت

    ظاهر و سبک باز کردن قفل

    اگرچه برنامه رسمی تم های شیائومی تم های زیبا و جذاب بسیاری را ارائه می دهد، اما تنها طراحان تایید شده مجاز به آپلود تم ها در آنجا هستند و ممکن است نتوانید از بسیاری از تم های خیره کننده دیگر موجود در فضای مجازی و برنامه ها استفاده کنید.برنامه های شخص ثالث. این تم ها که با فرمت MTZ ارائه شده اند در اپلیکیشن Themes پشتیبانی نمی شوند و برای بهره مندی از آن ها باید از اپلیکیشن های خارجی مانند ChaoMe Theme Editor استفاده کنید. پس از نصب این اپلیکیشن می توانید در اینترنت جستجو کنید و تم مورد نظر خود را پیدا کنید، آن را در گوشی خود دانلود کنید و لذت ببرید.

    • اپل هر ساله با عرضه گوشی های آیفون و نسخه جدید iOS با ویژگی های جدید و طراحی رابط کاربری عالی خود قلب بسیاری از کاربران را در سراسر جهان می دزدد. اگرچه بسیاری از افراد فرصت تجربه مستقیم سیستم عامل iOS را ندارند، اما به لطف تم های شیائومی الهام گرفته از طراحی گوشی های آیفون، می توانید لذت طراح ویژه اپل را در گوشی های شیائومی تجربه کنید. در ادامه می توانید لیستی از بهترین تم های گوشی شیائومی الهام گرفته از دستگاه های آیفون را مشاهده کنید:

      3

      مرحله سوم: هر بخش را به ترتیب انتخاب کنید و موضوعی را که می خواهید روی آن اعمال کنید انتخاب کنید.
  • نمادها

    اگر هنگام کلیک بر روی پیوند تم با پیغام «نمی‌توان به شبکه متصل شد» برخورد کرد یا در هنگام جستجوی نام آن به نتیجه نرسید، باید از VPN استفاده کنید.

    تم کلاسیک با ظاهر ساده و زیبا و نمادها

    همانطور که قبلا گفتیم، Themes میزبان هزاران تم زیبا و حرفه ای برای گوشی های شیائومی است که با کمی گشت و گذار می توانید گزینه مناسب را مطابق با سلیقه خود پیدا کنید. با این حال، در ادامه، تعدادی از بهترین تم های شیائومی در سال 2022 را لیست می کنیم که می توانید با کلیک روی لینک روی گوشی خود یا وارد کردن نام آن در نوار جستجوی Themes به آن ها دسترسی داشته باشید.

    تم فانتزی با الهام از انیمه

    تم عالی برای گیمرها و طرفداران PUBG

    بهترین تم آیفون برای گوشی های شیائومی

    4

    مرحله 4: با زدن دکمه Apply تغییرات را اعمال کنید.
  • صدای بوت

    عشق گم شده

    برای تغییر تم گوشی های شیائومی می توانید از اپلیکیشن رسمی این شرکت یا تم های موجود در اینترنت استفاده کنید. در ادامه شما را با این دو روش آشنا می کنیم.

    با استفاده از برنامه و تم های رسمی شیائومی

    تم فانتزی با شخصیت پسر اژدها

    سفارشی کردن تم گوشی شیائومی

    • 2

      مرحله 2: برای دانلود تم روی دکمه سبز رنگ Free ضربه بزنید.
    • اکنون می توانید از ظاهر جدید گوشی شیائومی خود لذت ببرید.

      نمی توان به تلفن نگاه کرد

    صدای صفحه اصلی

    دانلود و نصب تم های غیر رسمی برای گوشی های شیائومی

    روند مسطح

    فعال کردن تم گوشی برای کاربران ایرانی

    اگر اپلیکیشن شیائومی تم را با روش های ذکر شده پیدا نکردید یا پس از باز کردن تم ها به شما نمایش داده نشد، باید محدودیت ایجاد شده برای کاربران ایرانی را که بسیار آسان و بی دردسر است، دور بزنید. برای این کار باید منطقه استفاده از گوشی را به کشوری غیر از ایران به صورت زیر تغییر دهید:

    برنامه های مورد علاقه

    سبک قفل

    قایق آبی

    پس از باز کردن تم ها، زمان انتخاب و تنظیم تم گوشی شیائومی است. لازم به ذکر است که برای استفاده از تم ها باید حساب کاربری گوگل یا شیائومی را در گوشی شیائومی خود فعال کرده باشید. در غیر این صورت ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به صفحه اصلی Themes، چندین گزینه را مشاهده خواهید کرد.

    3

    مرحله 3: از لیست باز شده کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید.

    پویانمایی بوت

    تم فانتزی با شخصیت انیمه

    نمادها

    درک زمان

    تحریریه مجله بازی یک گیمر
    بخوانید  Immortal SMG و Target Lock Perk داغترین ترکیب در Destiny 2 در حال حاضر است.