وجود دو حالت گرافیکی در بازی The Lord of the Rings: Gollum در زمان انتشار

اخیراً ملحق شده است شرکت Daedalic Entertainment تایید کرده است که The Lord of the Rings: Gollum با ردیابی و پشتیبانی از DLSS 3 برای رایانه های شخصی عرضه می شود، علاوه بر این، سیستم مورد نیاز این بازی اکشن ماجراجویی و مخفی کاری نیز بیان شده است و اکنون سازندگان این اثر اعلام کرده اند. جزئیات عملکرد گرافیکی بازی بر روی کنسول های نسل بعدی را اعلام کرد.

بازی The Lord of the Rings: Gollum در تاریخ 4 ژوئن (25 می) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

البته جزئیات این حالت ها مشخص نیست، اما افرادی که به دنبال گزینه هایی برای اولویت بندی وضوح و نرخ فریم هستند، به این ویژگی دسترسی خواهند داشت. این خبر خوبی برای طرفداران است و اخیراً برخی از بازی ها از جمله Redfall در زمان انتشار از چنین تنظیماتی پشتیبانی نمی کردند که باعث ناامیدی بازیکنان شد. در همان مصاحبه آقای ریگلر تایید کرد که تقریبا 20 ساعت طول می کشد تا بازی با آرامش و بدون عجله به پایان برسد.

در مصاحبه با وب سایت GamingBolt، هارالد ریگلر، سازنده این بازی هدف اجرایی بازی Lord of the Rings: Gollum روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را تایید کرده است | Xbox Series S در رزولوشن 2K با نرخ فریم 60 پایدار است.همچنین پس از انتشار این بازی دارای دو حالت گرافیکی کیفیت و عملکرد خواهد بود.

بازی Lord of the Rings: Gollum قرار است در زمان انتشار دارای دو حالت گرافیکی به نام های عملکرد و کیفیت باشد.

بخوانید  تریلر جدید بازی Super Mario Bros. Wonder با محوریت تحسین منتقدین