تریلر جدید بازی Super Mario Bros. Wonder با محوریت تحسین منتقدین


پس از کسب موفقیت‌های زیاد بازی Super Mario Bros. Wonder، نینتندو ساعاتی پیش تریلر جدیدی از این اثر خود را با محوریت نظرات مثبت منتقدین منتشر کرد.

بازی Super Mario Bros. Wonder مدتی پیش به‌صورت رسمی برای کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شد و توانست در همین مدت زمان کوتاه موفقیت زیادی را نیز کسب کند و یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ لقب بگیرد.

چنانچه یک گیمر را دنبال کرده باشید، در جریان هستید که بازی Super Mario Bros. Wonder توانست میانگین نمره فوق‌العاده ۹۲ در متاکریتیک و همچنین ۹۱ در اوپن کریتیک را کسب کند. حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش نینتندو تریلر جدیدی از Super Mario Bros. Wonder را منتشر کرد که در کنار نمایش صحنه‌هایی از آن، نظرات مثبت منتقدین را نیز به تصویر کشیده است.

دانلود از آپارات

بازی Super Mario Bros. Wonder نسبت به نسخه‌های قبلی خود مثل New Super Mario Bros. U پیشرفت‌های زیادی داشته است. تیم سازنده در این نسخه علاوه‌بر افزودن مکانیزم‌های جدیدی ازجمله Wonder Flowers، توانایی‌های جالبی مثل Elephant و Bubble را نیز در اختیار گیمرها قرار داده است. کاربران می‌توانند با اتصال به اینترنت با همکاری دوستان خود بازی Super Mario Bros. Wonder را نیز تجربه کنند.

بازی Super Mario Bros. Wonder در کنار جلب نظرات منتقدین، توانسته سریع‌ترین میزان فروش یک بازی از سری ماریو در اروپا را به خود اختصاص داده و در کشور ژاپن نیز بیش از ۶۳۸ هزار نسخه فیزیکی از این بازی به فروش برسد.

حال لطفا شما هم درصورتی‌که فرصت تجربه بازی Super Mario Bros. Wonder را به‌دست آورده‌اید، نظرات خود درخصوص این بازی ساید اسکرولینگ و پلتفرمر را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

بخوانید  بررسی دیجیتال فاندری از بازی Marvel's Spider-Man 2
تحریریه مجله بازی یک گیمر