تعیین تاریخ انتشار نسخه کیفیت انیمیشن ماریو

کریس پرت مثل ماریو، آنیا تیلور جوی مثل پرنسس هلو، چارلی دی مثل لوئیجی، جک بلک مانند Bowser، کیگان-مایکل کی مثل تاد، ست روگن مثل خر کنگ، فرد ارمیسن مثل کرانکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش مکمل سباستین مانیسکالکو به عنوان فورمن اسپایک و چارلز مارتین، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Super Mario Bros نقش صداپیشه را ایفا کردند. فیلم حاضر و صداگذاری شده است.

به تازگی تاریخ انتشار نسخه با کیفیت و VOD انیمیشن Super Mario Bros. فیلم مشخص و اعلام شده است.

در هر صورت، یونیورسال عموماً انیمیشن‌ها و فیلم‌های کوتاه‌مدت خود را بر روی VOD که سیستمی برای اجاره فیلم‌ها و مشاهده دیجیتالی آن‌ها برای مدت محدود است، منتشر می‌کند و در آینده نسخه‌های دیجیتال و بلوری آثار او را منتشر خواهد کرد. انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم تاکنون 1.155 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است، با 518.1 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 637.1 میلیون دلار در سایر کشورهای جهان. انیمیشن ماریو در حال حاضر پرفروش ترین اقتباس از بازی های ویدیویی است.

مقاله مرتبط:

  • فیلم ها و سریال هایی که از بازی From Minecraft تا Sonic 3 ساخته خواهند شد

انیمیشن Super Mario Bros. پس از 4 هفته حضور در صدر باکس آفیس ایالات متحده، سرانجام این فیلم جایگزین Guardians of the Galaxy Vol. 3، اما فروش عالی آن ادامه دارد. حال طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن ماریو مشخص و اعلام شده است. نسخه VOD انیمیشن ماریو قرار است در تاریخ 16 می امسال (26 اردیبهشت) یعنی سه شنبه هفته آینده منتشر شود، اما پست مربوط به این خبر فعلا حذف شده است و ممکن است این تاریخ یا تغییر کند.

بخوانید  9 بزرگترین بازی منتشر شده برای فوریه 2023