هزاران بازی Steam Deck در Fanatical به فروش می رسد

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

متعصب در حال حاضر هزاران تخفیف می دهد بازی های سازگار با Steam Deck، به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه کیف پولتان را خراب کنید، گوشی دستی خود را شارژ کنید. در واقع، نام های بزرگ مانند حلقه سنجد و Dying Light 2 در این رویداد گنجانده شده است – مانند یک دسته از عناوین قدیمی که فقط با چند دلار می توان آنها را داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بسیاری دیگر از بازی‌های بزرگ Steam در Fanatical تخفیف دارند، و بهترین معاملات را در زیر خواهید یافت. به خاطر داشته باشید که بسیاری از این کاهش قیمت ها به زودی اتفاق می افتد، بنابراین تا زمانی که می توانید پول نقد کنید.

اگر بازی نکرده اید سرنوشت ابدی، اکنون زمان خوبی برای برداشتن آن است. در حال حاضر، فقط با قیمت 9 دلار (از 40 دلار کاهش) به فروش می رسد و عملکرد سریع FPS آن به طرز شگفت انگیزی با Steam Deck سازگار است. اگر می خواهید یک تیرانداز با عناصر RPG داشته باشید، خواهید یافت حلقه مرگ به قیمت 18 دلار (60 دلار) که به لطف مکانیک حلقه زمان درخشان و دنیای پویا و پر از چیزهای جالب برای کشف، جایزه GOTY 2021 ما را دریافت کرد.

و اگر می‌خواهید پول بیشتری به دست آورید، دسته‌ای از بازی‌های Steam Deck را می‌توانید در بازی‌های مختلف Fanatical پیدا کنید. بسته های بازی ارزان قیمت بلافاصله.

بخوانید  تریلر سریال جدید The Walking Dead; داستان عشق ریک و میشون

بهترین معاملات در بازی های Steam Deck

سایر بازی های مقرون به صرفه عبارتند از بی شرف 2 برای 6 دلار، Fallout 4 برای 5 دلار، مهتاب برای 2 دلار و زیر دریایی برای 18 دلار و اگر برای Payday 3 آینده هیجان زده هستید، می توانید منتظر بمانید. روز پرداخت 2 فقط 1 دلار در حال حاضر علیرغم قدمت تقریباً ده ساله، این بازی به لطف اکشن‌های دیوانه‌وار مانند آرکید، بسیار خوب است. اکنون این یک توصیه آسان برای همه است که فقط یک دلار است، اما اگر چند دوست دارید که می توانید با آنها همکاری کنید، جذاب تر است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر