نینتندو در E3 2023 حضور نخواهد داشت

اگرچه تقریباً سه ماه مانده است با نزدیک شدن E3، هنوز عدم اطمینان در مورد این رویداد وجود دارد زیرا ناشران گزینه های خود را ارزیابی می کنند. یوبی سافت اخیراً اعلام کرده است که در صورت برگزاری در این رویداد شرکت خواهد کرد، اما منابع IGN می گویند که از ماه گذشته تغییر چندانی نکرده است و تعداد کمی از ناشران آماده حضور کامل در E3 هستند.

شرکت ژاپنی نینتندو رسما تایید کرد که در نمایشگاه E3 2023 شرکت نخواهد کرد.

E3 2023 از 23 تا 26 ژوئن (13 تا 16 ژوئن) در مرکز همایش های لس آنجلس برگزار می شود. هنوز مشخص نیست که نینتندو مانند سال های گذشته یک نینتندو دایرکت برگزار خواهد کرد تا کمبود حضور در این رویداد را جبران کند.

پس از گزارش‌هایی مبنی بر عدم حضور مایکروسافت، سونی و نینتندو، سه شرکت بزرگ پلت‌فرم بازی، در E3 2023، نینتندو رسماً تایید کرد که در E3 امسال شرکت نخواهد کرد. نینتندو در بیانیه ای به وب سایت IGN نوشت:
“ما حضور خود را در هر رویداد بر اساس مورد به مورد ارزیابی می کنیم و همیشه به دنبال راه های مختلف برای ارتباط با طرفداران خود هستیم. از آنجایی که E3 امسال با برنامه های ما مطابقت نداشت، تصمیم گرفتیم در آن شرکت نکنیم. در گذشته حامی بزرگ ESA و رویداد E3 بوده‌ایم و ما به این کار ادامه خواهیم داد.”

غیبت این سه شرکت پیش از این گزارش شده بود و نینتندو به دلیل نبود بازی های بزرگ برای تبلیغ در این مراسم حضور نخواهد داشت. مایکروسافت قصد دارد مراسم خود را در لس آنجلس برگزار کند. اگرچه در مرکز همایش این شهر نیست. شایعه شده است که سونی یک رویداد بزرگ را قبل از E3 برنامه ریزی کرده است. با این حال، هنوز چیزی تایید نشده است.

بخوانید  چگونه سرنوشت ۲ فصل ۲۲ و ۲۳ متفاوت از معمول خواهد بود