نینتندو تعداد نامشخصی از پیمانکاران را اخراج می کند

نینتندو آمریکا در حال حاضر تعداد نامعلومی از پیمانکاران را که به تست بازی ها و سخت افزار کمک می کنند، اخراج می کند. دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد کارگر تحت تأثیر این اقدام قرار می گیرند، اما تخمین زده می شود که بیش از 100 کارآفرین باشد.

سخنگوی نینتندو در بیانیه ای که به Kotaku داده است، گفت که این تغییرات “شامل تغییراتی است که شامل پایان ماموریت های پیمانکاری خاص و همچنین ایجاد تعداد قابل توجهی از موقعیت های کارمند جدید به صورت تمام وقت می شود.” این گزارش توضیح می‌دهد که برخی از پیمانکارانی که در کنار نینتندو آمریکا کار می‌کنند، مدتی است که احساس می‌کنند مورد استثمار قرار گرفته‌اند و دستمزد کمتری دریافت می‌کنند، در حالی که به دنبال استخدام تمام وقت در این شرکت هستند. اگرچه برخی از تسترها استخدام و از تست نرم افزار حذف خواهند شد، اما بقیه اخراج خواهند شد. نینتندو گفت افرادی که تحت تاثیر قرار گرفته اند بسته های بازپرداخت دریافت خواهند کرد.

بیانیه کامل داده شده به کوتاکو به شرح زیر است:

نینتندو آمریکا (NOA) عملکردهای تست محصول خود را سازماندهی مجدد کرده است تا یکپارچگی جهانی بیشتر در تلاش‌های توسعه بازی ایجاد کند. این تغییرات همچنین NOA را با رویه‌ها و عملیات تست بین منطقه‌ای هماهنگ‌تر می‌کند.

این تغییرات منجر به پایان برخی از وظایف پیمانکاران و همچنین ایجاد تعداد قابل توجهی از موقعیت های جدید کارمند تمام وقت خواهد شد. برای تمام ماموریت های در حال انقضا، آژانس های ارائه دهنده خدمات، با پشتیبانی NOA، بسته های جدایی را ارائه می دهند و از آنها در انتقال خود پشتیبانی می کنند.

بخوانید  بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اکثراً نقدهای منفی دریافت کرد

برای همکاران قراردادی که ما را ترک خواهند کرد، ما از کمک های قابل توجهی که آنها به شرکت ما انجام داده اند بسیار سپاسگزاریم و صمیمانه از کار سخت و خدمات آنها به نینتندو تشکر می کنیم. »

این گزارش در ادامه توضیح می‌دهد که سه پیمانکار که با Kotaku صحبت می‌کردند، متوجه یک “آرامش” شدند، که طی آن هیچ بازی اول‌پارتی جدیدی آزمایش نشده بود. علاوه بر این، هیچ یک از آنها سوئیچ 2 آینده را که در ابتدا گمان می رفت در نیمه دوم سال جاری عرضه شود، آزمایش نکرده بودند. به دلیل این کاهش ها، برخی از پیمانکاران در مورد توانایی خود برای آزمایش درست بزرگترین بازی های نینتندو ابراز نگرانی کرده اند.

متأسفانه اخراج کارکنان در سال جاری همچنان یک روند باقی مانده است. اخیراً Certain Affinity 25 کارمند خود را اخراج کرد و ماه گذشته سونی 900 کارمند خود را اخراج کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر