نینتندو برای مواجهه با کمبود سوییچ 2 در اولین سال انتشار خود آماده می شود


ظاهراً نینتندو قصد دارد بیش از 10 میلیون کنسول نینتندو سوییچ 2 را در سال اول عرضه خود عرضه کند.

گزارش‌های اخیر حاکی از برنامه‌های نینتندو برای رفع کمبود جایگزین‌های نینتندو سوییچ و تسهیل خرید کنسول برای طرفداران است. تاکاشی موچیزوکیگزارشگر رسانه بلومبرگ در گزارشی جدید اعلام کرد که نینتندو می خواهد بیش از 10 میلیون دستگاه نینتندو سوییچ 2 را در سال اول عرضه خود بفروشد.

به نظر می رسد که نینتندو نینتندو سوییچ 2 را بیش از پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس می خواهد. جالب اینجاست که طبق اعلام شرکت تحلیلی Omdia، نسخه OLED کنسول Nintendo Switch 2 در سال جاری عرضه نخواهد شد و عرضه این مدل به آینده موکول می شود.

هیروشی هایاستحلیلگر Omdia مدتی پیش گزارش داد که Nintendo Switch 2 با صفحه نمایش LCD هشت اینچی عرضه خواهد شد. مدل اصلی کنسول نینتندو سوییچ با صفحه نمایش LCD با سایز 6.2 اینچ عرضه شد و بعد از مدتی نسخه جدیدش با پاتل OLED هفت اینچی اکنون برای خرید در دسترس است.

اگرچه نینتندو هنوز به طور رسمی این کنسول را معرفی نکرده است، اما گفته می شود که نینتندو سوییچ 2 در دو مدل مختلف از جمله مدل تمام دیجیتال با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد. همچنین، این شایعه می گوید که پلتفرم جدید نینتندو بین 24 سپتامبر 2024 (3 اکتبر 1403) تا 3 نوامبر 2024 (13 نوامبر 1403) عرضه خواهد شد.

مدتی پیش گزارش شد که دو بازی مورد انتظار Persona 3 Reload و Metaphor: ReFantazio در دسترس دارندگان نینتندو سوییچ قرار نخواهند گرفت و در عوض بر روی کنسول نینتندو سوییچ 2 عرضه خواهند شد.این مشکل هنوز حل نشده است و رسما تایید شده است ; بنابراین باید منتظر انتشار اطلاعات موثق فعلا باشیم.

بخوانید  Awesome Half-Life 1 Ray-Traced Mod تریلر انتشار دریافت می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر