نمایش مبارزات و دشمنان بازی Gotham Knights در تریلر تازه

بازی Gotham Knights تنها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌ها اجرا می‌شود و خبری از گزینه‌ی Performance Mode در زمان عرضه نخواهد بود. هنوز معلوم نیست که آیا در آینده تغییری در این مورد حاصل می‌شود یا نه. مدتی قبل سازندگان از حالت کو-آپ ۴ نفره‌ی Heroic Assault رونمایی کردند که جدا از کمپین بازی است.



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

در ابتدا باید بدانید که بتمن مُرده است. لازم نیست که این موضوع را باور کنید، اما اجازه دهید که فعلا با آن کنار بیاییم. در این شرایط نایت‌وینگ، رد هود، رابین و بت‌گرل برای دفاع از شهر گاتهام پا پیش می‌گذارند و هر یک دارای مهارت‌ها و سبک بازی منحصربه‌فردی هستند. در این بازی تعداد ۵ منطقه برای کاوش و تبه‌کارهای زیادی برای نابودی وجود دارند. همان‌طور که به جمع‌آوری سرنخ‌ها می‌پردازید، اطلاعات بیشتری از محفل جغدها و برنامه آن‌ها به‌دست می‌آورید.

شعبه‌ی مونترال برادران وارنر تریلر دیگری از بازی اکشن نقش‌آفرینی Gotham Knights را برای نمایش داستان، مبارزات، توانایی‌ها و تبهکارها پخش کرد.

درست زمانی‌که کسی تصور نمی‌کرد تریلر دیگری از Gotham Knights شعبه‌ی مونترال برادران وارنر پخش شود، تریلر جدیدی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی به اشتراک گذاشته شد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یک تریلر اجمالی از بازی گاتهام نایتز به نمایش گذاشته شده است تا بازیکن‌ها بدانند که باید انتظار چه مواردی را داشته باشند.

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی در ابتدا برای انتشار روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز برنامه‌ریزی شده بود، اما مقیاس بازی، توسعه‌دهندگان را مجبور به لغو نسخه‌های نسل ۸ کرد. این بازی نوید ارائه حجم زیادی از محتوای داستانی را می‌دهد که برای تجربه‌ی همه‌ی آن‌ها به بیش از یک دور بازی کردن نیاز است.

بخوانید  ال فانینگ در فیلم بیوگرافی باب دیلن به تیموتی شالامه می پیوندد