نمایش قدرت شخصیت هیوگو در ویدیو جدید بازی A Plague Tale: Requiem

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) راهی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ (ازطریق تکنولوژی ابری آنلاین) خواهد شد. در ادامه توجه شما را به‌ویدیو جدید از بازی A Plague Tale: Requiem جلب می‌کنیم.

تازه‌ترین ویدیو منتشرشده از بازی A Plague Tale: Requiem قدرت‌های شخصیت هیوگو را به‌تصویر می‌کشد.

با توجه‌به اتفاقات بازی A Plague Tale: Innocence، حالا می‌دانیم که جاری بودن ماده‌ای با نام Macula در خون شخصیت هیوگو، قدرت‌هایی خاص مثل توانایی کنترل موش‌ها را به‌او اعطا می‌کند. با وجود اینکه در بازی A Plague Tale: Requiem ما دوباره شخصیت آمیسیا را کنترل خواهیم کرد، مثل گذشته هیوگو یکی از مهم‌ترین شاخص‌های قصه و مکانیزم‌های گیم‌پلی خواهد بود. ویدیویی که در ادامه تماشا می‌کنیم، قدرت هیوگو در پیدا کردن دشمنان از پشت دیوارها و توانایی او در کنترل حجم زیادی از موش‌ها را نمایش می‌دهد؛ قدرت‌هایی که در هر دو بخش مخفی‌کاری و اکشن‌های پر سروصدا، به‌کمک آمیسیا و بازیکن خواهد آمد.

دانلود ویدیو از آپارات



منبع

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، ویدیویی تازه و کوتاه از گیم‌پلی بازی A Plague Tale: Requiem منتشر شده که در آن، شاهد به‌تصویر کشیده شدن قدرت‌های شخصیت هیوگو هستیم. از آنجایی که ویدیو ذکرشده و متن این خبر بخش مهمی از داستان قسمت اول از سری A Plague Tale را لو می‌دهد، به‌شما پیشنهاد می‌کنیم که فقط در صورت تجربه و اتمام قسمت اول از این مجموعه، سراغ ادامه‌ی متن خبر و تماشای ویدیو بروید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اندی سرکیس بازیگر گلوم همچنان می خواهد برای فیلم های جدید ارباب حلقه ها بازگردد