اندی سرکیس بازیگر گلوم همچنان می خواهد برای فیلم های جدید ارباب حلقه ها بازگردد

صحبت کنید هالیوود ریپورترسرکیس گفت که پیتر جکسون و شرکای نویسندگی او فرن والش و فیلیپا بوینز “خانواده دوم برای من هستند”. جکسون، والش و بوینز هنوز برای بازگشتشان تایید نشده اند، اما اگر این کار را انجام دهند، سرکیس از فرصتی برای مشارکت استفاده خواهد کرد.

پیش از آن، سرکیس در ماه آوریل تقریباً همین حرف را درباره بازگشت احتمالی به سریال ارباب حلقه ها گفته بود. سرکیس با اشاره به جکسون، والش و بوینز به عنوان “خانواده دوم” خود، گفت که از فرصت بازگشت استفاده خواهد کرد.

فیلم های جدید ارباب حلقه ها خواهد بود در سن سومو گولوم آنجاست. اما سرکیس لزوماً نیازی به بازی مجدد گولوم ندارد.

سرکیس در ارباب حلقه ها و هابیت نقش شخصیت موشن کپچر گلوم را بازی کرد. او اخیراً به یاد می آورد که چگونه به خاطر بازی در نقش گولوم مورد تمسخر قرار می گرفت، اما در نهایت، سرکیس ثابت کرد که در نقش های موشن کپچر پیشگام است و از آن حرفه ای می سازد. فراتر از نقش‌های موشن کپچر، سرکیس یک بازیگر جریان اصلی است. او اخیراً در بتمن در نقش آلفرد و مجموعه تلویزیونی جنگ ستارگان آندور در نقش کینو بازی کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای اطلاعات بیشتر، تفکیک GameSpot را در مورد هر آنچه در مورد فیلم‌های جدید ارباب حلقه‌ها می‌دانیم، بررسی کنید.

بخوانید  mClassic Nintendo Switch Graphics Upscaler Gets Big Discount For Black Friday

سرکیس گفت: «من سال‌های زیادی را با آنها فیلم ساختم. من احساسات و دیدگاه آنها را دوست دارم؛ سینما در سطح متفاوتی است. شما با آن زندگی می‌کنید و نفس می‌کشید. بنابراین، بله، اگر فرصتی پیش بیاید، چیز شگفت‌انگیزی خواهد بود.»

“آنها بهترین و شگفت‌انگیزترین افرادی هستند که می‌توان با آنها کار کرد. من فکر می‌کنم بسیاری از پروژه‌های بالقوه دیگر در سرزمین میانه وجود دارند که می‌توانند روشنایی روز را ببینند، و اگر این کار را انجام دهند، البته من از فرصت استفاده خواهم کرد.” سرکیس گفت که برای احیای مجدد این رابطه… زمین میانه هرگز مرا ترک نکرده است.

ما در ابتدای راه هستیم و هنوز هیچ فیلمنامه ای برای فیلم های جدید ارباب حلقه ها نوشته نشده است. در افق فوری انیمیشن جدید ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم است که در سال 2024 اکران خواهد شد.

جکسون، والش و بوینز در مورد پروژه‌های جدید ارباب حلقه‌ها مطلع شده‌اند، اما اینکه آیا آنها واقعاً در تولیدات جدیدی شرکت خواهند کرد یا خیر، باید دید. در هر صورت، این خبر کلیدی است زیرا این سه نفر در فیلم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت آمازون نقشی نداشتند. گزارشی می گوید تلاش هایی برای «بازگرداندن جکسون» برای فیلم های جدید در حال انجام است.

اندی سرکیس، بازیگر نقش گولوم در مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون، حداقل برای بار دوم گفته است که علاقه‌مند است برای فیلم‌های ارباب حلقه‌ها که اخیرا معرفی شده است، بازگردد.

خارج از فیلم، استودیو آمازون در حال ساخت فصل 2 حلقه های قدرت است و آمازون گیمز در حال توسعه یک بازی ویدیویی جدید ارباب حلقه ها است.

بخوانید  بازی Surprise Survival در سال 2023 به Game Pass To Ring اضافه شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر