بهترین راه برای تمیز کردن AirPods

1. فرآیند تمیز کردن را با سطح بیرونی کیس شارژ شروع کنید. برای تمیز کردن این سطح از یک پارچه تمیز استفاده کنید. اگر سطح بیرونی کیف شارژ بسیار کثیف است، پارچه ای را با ایزوپروپیل الکل 70 درصد مرطوب کنید. مراقب باشید مایعی وارد درگاه شارژ کیس نشود.

2. با استفاده از یک مسواک نرم و تمیز، هرگونه آلودگی و گرد و غبار جمع شده روی کانکتور را تمیز کنید. تاکید می کنیم برای تمیز کردن درگاه شارژ AirPods از اشیاء تیز مانند خلال دندان و چاقو استفاده نکنید. چون پرونده آسیب دیده است. توصیه می کنیم از یک برس ضد الکتریسیته ساکن که مخصوص تمیز کردن قطعات الکترونیکی طراحی شده است استفاده کنید. همچنین، می توانید از یک سواب پنبه ای استفاده کنید.

3. کیف شارژ را وارونه بگذارید و آن را باز کنید تا کاملا خشک شود. هرگز ایرپادها را تا زمانی که کاملاً خشک نشده اند، داخل قاب قرار ندهید.

چگونه AirPods را برای مدت طولانی تری تمیز نگه داریم؟

اگر بعد از هر بار استفاده مدتی را صرف تمیز کردن AirPods خود می کنید، دیگر نگران کثیف شدن آن ها نباشید. توصیه می کنیم پس از خارج کردن ایرپاد از گوش، هدفون و کیف را با یک پارچه تمیز و خشک تمیز کنید. این کار از تجمع کثیفی و گرد و غبار جلوگیری می کند.

برای جلوگیری از آسیب رسیدن به AirPods یا قاب شارژ، قبل از استفاده از هدفون مطمئن شوید که کاملاً خشک شده است. خشک و تمیز نگه داشتن ایرپادها باعث دوام بیشتر آنها می شود.

بخوانید  انتشار بازی Meet Your Maker در پلی استیشن پلاس در روز اول

1. AirPods خود را با یک پارچه تمیز و خشک کاملاً پاک کنید. سعی کنید تمام قسمت های AirPods را به خوبی تمیز کنید.

3. اگر گرد و غبار یا کثیفی در مش AirPod جمع شده است، یک مسواک تمیز با یک برس نرم بردارید و به آرامی کثیفی را تمیز کنید. هرگز از اجسام تیز برای تمیز کردن کلاه خود استفاده نکنید.

2. با استفاده از یک سواب پنبه ای خشک، میکروفون و مشبک بلندگو را تمیز کنید. مراقب باشید که فشار زیادی به جک هدفون وارد نکنید. فرآیند تمیز کردن را به آرامی انجام دهید.

4. اگر مواد شیمیایی مانند کرم ضد آفتاب یا لوسیون روی ایرپادها ریخته شده است، از یک پارچه بسیار مرطوب برای تمیز کردن آنها استفاده کنید. سپس از یک پارچه نرم و خشک استفاده کنید. از AirPods استفاده نکنید و آنها را تا زمانی که کاملا خشک نشده اند در جعبه قرار ندهید.

نحوه ضدعفونی AirPods با الکل

تحریریه مجله بازی یک گیمر